کد خبر 850887
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
همسر ماکرون و ترامپ

همسر رئیس جمهوری فرانسه پس از بازگشت از سفر به آمریکا در مصاحبه‌ای از برخی محدودیت‌های همتای آمریکایی خود سخن گفت.

به گزارش مشرق، بریژیت ماکرون، همسر رئیس جمهوری فرانسه در بازگشت از سفر آمریکا در گفتگو با نشریه لوموند از دیدارهای خود با ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری آمریکا سخن گفت.

بریژیت ماکرون در این گفتگو اظهار داشت که برای ملانیا ترامپ ناراحت است زیرا وی در عمل به یک زندانی در کاخ سفید تبدیل شده است.

به گفته همسر ماکرون، ملانیا ترامپ به خاطر مسائل امنیتی «نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد ... وی حتی نمی‌تواند یک پنجره را در کاخ سفید باز کند. وی نمی‌تواند از [اوضاع و احوال] بیرون سر در بیاورد. وی بیش از من محدود شده است. من هر روز در پاریس بیرون می‌روم».

بریژیت ماکرون بر همین اساس گفت که تعجبی ندارد که وی چنان عبوس به نظر می‌آید. همسر رئیس جمهوری فرانسه با اشاره به تمرکز رسانه‌ها و عموم مردم درباره فعالیت‌های مقامات ارشد کشور می‌گوید «درباره همه‌چیز تفسیر می‌شود، سخنان زیادی گفته می‌شود ... وی [ملانیا] زنی با ویژگی‌های زیادی است اما تلاش دارد آن را پنهان کند. وی درباره هر چیزی خیلی به راحتی می‌خندد اما آن را کمتر از من نشان می‌دهد».

همسر رئیس جمهوری فرانسه گفت که با ملانیا ساعات خوشی داشته‌اند و ملانیا «واقعا خوش‌مشرب است. ما حس شوخ‌طبعی مشابهی داشتیم. با یکدیگر بسیار خندیدیم. وی مهربان، جذاب، باهوش و گشاده‌رو است».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
    0 0
    ملانیا ترامپ احمق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس