عتبات

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام‌های 14 و 22 روزه برای ماه مبارک رمضان گفت: هزینه این سفرها معادل هزینه سفرهای عادی یک‌هفته‌ای به همراه درصد محدودی افزایش پیش‌بینی شده است.

به گزارش مشرق، «مرتضی آقایی» مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام‌های 14 و 22 روزه برای ماه مبارک رمضان به عتبات، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت برای ماه مبارک رمضان سفرهای 14 و 22 روزه را پیش‌بینی کند تا امکان گرفتن روزه برای زائران عتبات مهیا باشد.

وی به برنامه‌های اعزام کاروان‌ها به عتبات در سفرهای 22 روزه، افزود: زائران در این مدت، 10 شب در کربلا، 10 شب در نجف و 2 شب در کاظمین اقامت دارند تا امکان گرفتن روزه برای آن‌ها فراهم شود که قیمت این سفرها متفاوت است.

هزینه اعزام‌های 22 روزه معادل سفرهای یک‌هفته‌ای ایام عادی است

آقایی با بیان اینکه هزینه اعزام‌های 22 روزه معادل سفرهای یک‌هفته‌ای ایام عادی به همراه درصد محدودی افزایش پیش‌بینی می‌شود، گفت: طبق تفاهم‌هایی که با طرفین عراقی داریم، درصدد کاهش هزینه‌های این سفرها هستیم به طوری که درنظر داریم هزینه سفرهای کاروان‌های 22 شبه معادل اعزام عادی 7 روزه با درصد محدودی افزایش باشد.

وی با اشاره به اعزام‌های زمینی به عتبات، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم اعزام‌های زمینی حدود 40 درصد ارزان‌تر از سفرهای عادی باشد. اکنون سفر زمینی به عتبات یک میلیون تا یک میلیون و 400 هزار تومان است که در اعزام‌های 14 روزه به عتبات، هزینه سفر معادل با هزینه یک هفته‌ای زمینی عادی محاسبه می‌شود که مبلغ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

از نیمه دوم ماه رمضان اعزام‌ها یک هفته‌ای می‌شود

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعزام‌های 14 و 22 روزه به عتبات از پایان شعبان آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: بر اساس این اعزام‌ها، تمامی کاروان‌ها تا نیمه ماه مبارک رمضان به کشور بازمی‌گردند و بعد از نیمه رمضان، اعزام‌ها به روال عادی یک هفته‌ای ادامه پیدا می‌کند که هزینه آن نیز متفاوت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس