کد خبر 850791
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
صاعقه

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از مرگ دو جوان نهاوندی بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.

به گزارش مشرق، عباس اولیاسمیع گفت‌: شب گذشته دو برادر 25 و 26 ساله از اهالی یکی از روستاها شهرستان نهاوند بر اثر اصابت صاعقه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: ساعت 12 نیمه شب گذشته با اورژانس 115 تماس گرفته شد و مأموران اورژانس این دو جوان را به درمانگاه فیروزان نهاوند منتقل کردند که متأسفانه هر دو جان خود را از دست داده بودند.

اولیاسمیع تأکید کرد: شهروندان به هنگام بارندگی به ویژه در فصل بهار و پاییز نباید در مناطق کوهستانی، مرتفع، در دشت‌ها و نزدیک دکل‌های فلزی و اجسام فلزی قرار گیرند چرا که به هنگام بروز رعد و برق تخلیه بار الکتریکی ابرها بر روی نقاط مرتفع زمین اتفاق می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: به هنگام تخلیه بار الکتریکی ابرها انرژی بسیار زیادی در زمین تخلیه می‌شود که در اثر برخورد با انسان موجب مرگ وی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان در پایان یادآور شد: سالانه مواردی از فوت شهروندان به علت بروز صاعقه اتفاق می‌افتد بنابراین لازم است مردم به توصیه‌های لازم در این زمینه توجه کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دختر لر IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
    2 0
    متاسفانه خبر موثق هست این دو عزیز از همشهریان ما بودن که در روستای دهموسی شهرستان نهاوند بخاطر آبیاری مزارع رفته بودن واین حادثه براشون اتفاق افتاده واقعا خیلی ناراحت کننده بود خداوند به خانواده این دو برادر صبر بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس