کد خبر 850588
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
منصور ابراهیم زاده

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:استقلالی‌ها ازروی زیرکی به ما گل زدند و در خانه غریب بودیم و مقابل تیم استقلال بازنده شدیم.

به گزارش مشرق، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: به پایان آمد این دفتر؛ امسال هم تمام شد. همه تلاش می کنند برای بهتر زندگی کردن.

وی افزود: در روزی که به گفته همه در خانه خودمان غریب بودیم با ناداوری باختیم. نتیجه می توانست غیر از این باشد. آنها روی زیرکی به گل رسیدند. از فوتبالی که ارائه کردیم راضی هستم واین نوید را دادند که سال آینده می توانند بهتر باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره قضاوت داور گفت: نگاه کنید تعدادی از بازیکنان فیزیکی هستند که اگر در هر تیمی انرژی آنها گرفته شود، عملکردشان را از دست می‌دهند. چشمی و ابراهیمی بازیکنان فیزیکی و گردن‌کلفتی هستند. وقتی نیمه اول چشمی روی بازیکن ما خطا کرد و داور آوانتاژ داد،‌ قانون می‌گوید بعد از این صحنه باید به بازیکن حریف کارت زرد داد، اما این کار را نکرد تا چشمی نگرانی بابت ادامه بازی نداشته باشد. اتفاقی که در مورد نورافکن افتاد و او محتاط‌تر بازی را ادامه داد، اگر از بازیکنان فیزیکی قدرت و جسارت درگیری گرفته شود،‌عملکردشان افت می‌کند.

ابراهیم‌زاده در خصوص حمایت هواداران سپاهان گفت: سؤال من از شما این است که آیا اصلاً بچه‌های ما تشویق کردند؟ آیا رفتار آنها مانند قبل بود؟ ما که در این شرایط غریب هستیم چطور می توانیم بگوییم که در خانه تشویق شدیم، وقتی راجع‌به این موضوع صحبت می‌کنیم، می‌توانیم بگوییم وقتی در گذشته سپاهان به زمین می‌آمد، در هر شرایطی که قرار داشت، هواداران فقط تیم را تشویق می‌کردند. می‌دانستیم که امروز چه شرایطی داریم و باید آبرومندانه از زمین خارج شویم. می‌دانستند که بهتر باید تیم را تشویق کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هواداران امروز پشت او بودند یا نه، گفت: یک باشگاه شامل بازیکن، کادر (فنی و مدیریتی) و هواداران است که اگر همه باهم کمک کنند موفق خواهد بود. هرکدام از این ارکان که نباشد موفقیت ممکن نیست، اینکه شما سؤال می‌کنید آیا هواداران پشت من بودند یا نه، باید بگویم من چه کسی هستم؛ من یک نفر از خودشان هستم، یک نفر از باشگاه سپاهان. اگر من جایی صحبت نمی‌کنم، راه‌حل‌های دیگری برای انتقاد کردن و بیان مشکلات دارم.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: هواداران سرمایه‌ها تیم هستند. باید برنامه‌ریزی کرد و روی آنها کار کرد. آنها همیشه برای ما قابل احترام هستند. البته راه حل های دیگری هم هست که باید به آنها اهمیت داد.

وی گفت: قلعه‌نویی برای من قابل احترام است. همچنین همه مربیان همین شرایط را دارند. این حق هوادار است که هرکسی رامی‌خواهد تشویق کند. باشگاه هم می‌تواند هر کسی را انتخاب کند. هوادار باید بداند که چگونه فشار بیاورد. آیا جای این همه فشار اینجا است؟ همه باید این موضوعات را رعایت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: این موضوعات بحث‌های فرهنگی و احتماعی است. باید مشکل را ببینیم. من بعد از بازی با استقلال خوزستان در اولین تمرین به بازیکنان گفتم همه یک خانواده هستیم و اگر ببازیم به شکل‌های مختلف باید آن را بررسی کنیم.
ابراهیم‌زاده افزود: من که مربی هستم از نظر فنی تیم را بررسی می‌کنم و بازیکنان را تمرین می‌دهم و نفراتی که اشتباه کرده‌اند را در بازی بعدی استفاده نمی‌کنم. باشگاه و هیأت مدیره هم می‌تواند جریمه کند که این کار را هم کرد.
وی با طرح این سوال که هوادار چگونه باید برخورد کند، تصریح کرد: سبک‌های مختلفی وجود دارد؛ اعتراض و داد و بیداد هم نوعی از اعتراض است. همه باید به تیم کمک کنند. با شرایطی که تیم داشت من به سپاهان آمدم. وقتی آمدم می‌خواستیم که فاجعه‌ای نداشته باشیم. توانستیم تیم را جمع کنیم و شرایط را درست کنیم، اما قطعاً این شرایط جایگاه سپاهان و خواسته هواداران نبوده است.
ابراهیم‌زاده ادامه داد: بالاخره این کار را انجام دادیم و از سه هفته قبل می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم. بازی با استقلال خوزستان هم دیدید که آنها سه موقعیت گل داشتند و به گل رسیدند، اما ما همچون این بازی بارها و بارها فرصت گلزنی داشتیم، اما استفاده نکردیم.
وی درمورد تمدید قراردادش با سپاهان خاطرنشان کرد: با باشگاه جلسه داشتم، اما اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد هنوز مشخص نیست. باشگاه گزینه‌های مختلفی دارد و من هم یکی از آنها هستم.
وی درمورد اینکه اگر بماند راهکارش برای فصل آینده چیست، عنوان کرد: اگر ماندم در این خصوص صحبت می‌کنم و راهکار می‌دهم. هواداران مشخص هستند. عده‌ خاصی هستند که جای خاصی می‌نشینند و ما می‌فهمیم که رفتار آنها از کجا نشات گرفته است. اگر ماندم می‌دانم با آنها چه کار کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس