کد خبر 850577
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم حریف از هفته‌ها قبل سقوطش مشخص شده بود، اما تیم قابل احترامی بود. می‌توانستند جز سقوط‌کنندها نباشند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر مشکی‌پوشان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:نمی‌خواهم زیاد درمورد بازی حرف بزنم. نتیجه برای ما خوب بود. تیم حریف از هفته‌ها قبل سقوطش مشخص شده بود، اما تیم قابل احترامی بود. می‌توانستند جز سقوط‌کنند‌ها نباشند. انسجام خوبی داشتند، اما مشکلاتی داشتند که سرانجام سقوط کردند. 

وی ادامه داد: از بازیکنان که عامل اصلی موفقیت ما بودند تشکر می‌کنم. مشکلات زیادی داشتیم، به خصوص در طول این فصل که دریافتی کمی داشتیم، اما بازیکنانم در بازی آخر هم با جان و دل بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: یک رکورد هم به جا گذاشتیم. پیکان سال گذشته به لیگ برتر آمده بود و ششم شده بود، اما ما امسال پنجم شدیم.

تارتار ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که همیشه با ما بودند و در تمام نقاط کشور ما را تنها نگذاشتند. آنها در دو سال گذشته همیشه حامی ما بودند.مدیریت باشگاه خوب بود اما نتوانست به تعهدات خودعمل کند. از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم. از اصحاب رسانه هم تشکر می‌کنم که در دو سال اخیر حامی ما بودند که تیم دوست داشتنی ما را حمایت کردند. از کادر فنی هم تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: از تدارکات و گروه پزشکی که شبانه روزی برای موفقیت ما تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم. مسئولان استانی هم از ما حمایت کردند، اما ‌آن طور که باید و شاید نتوانستند به ما کمک کنند.وظیفه‌ام است از کسانی که ما را حمایت کردند تشکر کنم. دوست دارم بمانم اما با مشکلاتی که هست کار سخت است. پرداختی بازیکنان باید پرداختی شود. بازیکنان اصلی هم باید حفظ شوند تا بتوانم شرایط را بررسی کنم.

تارتار گفت: مشکلی با هواداران نداشتم. وقتی چند نفر در یک بازی خاص احساسی می‌شوند طبیعت فوتبال است که همیشه باید نتیجه بگیریم. در یک مقطع دچار مشکل شدیم، اما آنها ممنون هستم که هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس