کد خبر 850432
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
کاشان

کاشان از جمله شهرهایی است که با توجه به جاذبه‌های گردشگری و نوع آب و هوا یکی از مقصدهای خانواده‌ها در اردیبهشت ماه به شمار می‌آید.

به گزارش مشرق، کاشان از جمله شهرهایی است که به دلیل نوع جاذبه‌های گردشگری و آب و هوا در این ماه از سال مسافران زیادی را به خود می‌بیند.

در یک هتل یک ستاره اتاق دو تخته به قیمت ۱۳۲ هزار تومان، اتاق سه تخته سینگل ۱۹۸ هزار تومان و سوئیت چهار نفره با یک ظرفیت اضافه ۲۶۴ هزار تومان قیمت گذاری شده که از خدمات آن می‌توان به صبحانه اشاره کرد.

ببینید

فیلم/ آغاز برداشت گل محمدی در کاشان

هتل دو ستاره در این شهر اتاق دو تخته و با ظرفیت دو نفره اضافه به قیمت ۱۸۶ هزار تومان، اتاق چهار تخته و با دو نفر ظرفیت اضافه ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می‌کند.

قیمت‌ها در یک هتل سه ستاره به این صورت است که اتاق دو تخته توئین ۲۲۰ هزار تومان، اتاق سه تخته سینگل ۲۸۶ هزار تومان، اتاق چهار تخته ۳۵۲ هزار تومان و اتاق پنج تخته ۴۱۸ هزار تومان به ازا هر شب اجاره داده می‌شود.

قیمت یک شب اقامت در یکی از اقامتگاه‌های سنتی این شهر به این صورت است که اتاق دو تخته ۴۰۰ هزار تومان، اتاق سه تخته ۴۸۰ هزار تومان، اتاق چهار تخته ۶۵۰ هزار تومان، سوئیت شش نفره ۹۰۰ هزار تومان و سوئیت سه نفره ۵۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک معلم ازکاشان IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    8 2
    سلام ،هزینه هاگران است بهتراست همشهریانم انصاف رارعایت کنندتامسافران خاطره ای خوش ازشهرمان داشته باشند.
  • طاهری IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    19 3
    ادم بره ترکیه ارزون تر درمیاد
  • CA ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    7 0
    اتاق هتل را اجاره ميدند، معامله نمی کنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس