سرور جپاروف

هافبک ازبکستانی استقلال گفت: چه اشکالی دارد بازیکن روبروی تیم سابقش گل بزند و شادی کند؟ این ربطی به احترام فرد به باشگاه قبلی اش ندارد.

سرویس ورزش مشرقاستقلال در آخرین ایستگاه لیگ برتر هفدهم باید با سپاهان دیدار کند. تیمی که در دور رفت با سه گل علی قربانی و سرور جپاروف(2گل) در تهران و استادیوم آزادی شکست تلخی را متحمل شد.

سرور جپاروف در گفت و گو با مشرق، درباره بازی برگشت مقابل سپاهان و رویارویی مجدد با تیمی که فصل قبل در آن عضویت داشت حرف زد و از احتمال گلزنی دوباره اش به این تیم پرافتخار اصفهانی و شادی گلش گفت.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*اوضاع نایب قهرمانی در بالای جدول بسیار پیچیده شده است؟

- دقیقا! لیگ برتر ایران را دوست دارم چون سطح تیم هایش تقریبا با هم یکی است و در بالای جدول همه از بخت یکسان برای دستیابی به نتایج خوب برخوردارند.

* همینطور پرسپولیس؟

- چرا! پرسپولیس هم در ابتدای فصل توانست امتیازات خوبی جمع کند و در ادامه ما یا ذوب آهن خوب کار کردیم و اگر در نیم فصل اول خوبتر نتیجه می گرفتیم الان وضعیتی که برای نایب قهرمانی بوجود آمده برای قهرمانی پیش می آمد. البته باز هم به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. من بیشتر درباره نیم فصل دوم و تغییرات مهمی که در جدول رخ داد حرف می زنم.

* پیکان را 10 نفره بردید! فکرش را می کردی؟

- از بازی برای تیمی که میل به برد در آن موج می زند لذت می برم. این تیم ها همیشه انرژی دارند و من عاشق استقلال هستم برای همین حس و حالش. البته این حس خوب را از شفر هم گرفته ایم که او خیلی انرژیک است و این حسش را به ما هم انتقال می دهد.

* گفته شده بود اگر شفر بماند در استقلال می مانی؟

- نمی دانم چه کسی به جای من حرف می زند! من که چنین چیزی نگفته ام. من در حال حاضر بازیکن استقلال هستم و چند پیشنهاد خوب هم دارم ولی استقلال را دوست دارم در این تیم راحت هستم و می خواهم با این تیم قهرمان جام حذفی شوم و در لیگ قهرمانان به دور بعد بروم. درباره تمدید قرارداد به وقتش از طریق مدیر برنامه ام با باشگاه حرف می زنم. الان مهمترین چیز این است که ما در 3، 4 دیدار پیش رو بهترین نتایج را بگیریم.

* بازی با تیم سابقت در اصفهان را چطور پیش بینی می کنی؟

- من با سپاهان وارد لیگ برتر ایران شدم. تیم خیلی بزرگی است و افتخار می کنم که در این تیم عضویت داشتم. با این همه در دور رفت هم روبروی تیم قبلی ام بازی کردم و دو گل هم زدم. برای بازی برگشت هم آماده ام و دوست دارم باز هم به برتری برسیم.

* در دیدار رفت گل که زدی پشتک زدی!؟

- بله! یادم هست. اتفاقا فیلم بازی رفت را به تازگی دیدم تا خاطرات برایم زنده شود. یک گل کاشته زدم و یک شوت از راه دور. خوشحال بودم و پشتک زدم.

* در ایران برخی از بازیکنان وقتی به تیم قبلی شان گل می زنند شادی نمی کنند؟

- چه اشکالی دارد! این دلیل بر بی احترامی به تیم قبلی نیست. گلزنی همیشه با شادی کردن همراه است و قطعا همه این را می دانند. من وقتی از تیمی می روم هرگز روزهای خوبی که در تیم قبلی ام داشته ام را فراموش نمی کنم و آنها به بخشی از رزومه کاری ام تبدیل می شوند. سپاهان هنوزهم تیم بزرگی است و من هم دوستش دارم ولی الان بازیکن استقلال هستم وبرای موفقیت این تیم تلاش و خوشحالی می کنم.

* گفتی تیم بزرگ! این فصل سپاهان نتایج ضعیفی گرفته است فکر می کنی بازی راحتی دارید؟

- اصلا این فکر را نمی کنم. فکر بازی آسان را باید از سر بیرون کرد. بارسا با این فکر از لیگ قهرمانان حذف شد. لیورپول توانست به آ.اس.رم 5 گل بزند و اگر آنها هم بخواهند در دیدار برگشت این فکر را بکنند حتما باز هم همان بلایی سرشان می آید که بارسا بر سرش آمد. ما روبروی سیاه جامگان یک نیمه با این تفکر غلط به زمین رفتیم و داشتیم گل می خوردیم! سپاهان علاوه بر اینکه تیم بزرگی است بازیکنان خوبی هم دارد و ما باید با همه توان بازی کنیم تا برای نایب قهرمانی چیزی را به دست اما و اگر نسپاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس