کد خبر 850348
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
گرشاسبی

سرپرست باشگاه پرسپولیس که صبح امروز از سوئیس به ایران بازگشته است توضیحاتی درخصوص روند مذاکرات صورت گرفته درخصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه ارائه داد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی درخصوص بازگشتش از سوئیس و ماحصل مذاکرات صورت گرفته برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: ما صبح امروز به تهران رسیدیم. جلسه خوبی هم در سوئیس برگزار کردیم و در حالی که نماینده باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه هم به این جلسه دعوت بود اما خوشبختانه نماینده آنها به این جلسه نیامد چرا که ا گر حرفی یا ادعایی داشتند و قرار بود برخلاف اظهارات ما صحبتی انجام دهند به این جلسه می‌آمدند اما خوشبختانه به این جلسه نیامدند و صحبتی هم خلاف صحبت‌های ما مطرح نشد.

وی ادامه داد: برخورد مسئولان مربوطه هم خیلی خوب بود و مثل گذشته گارد بد و بداخلاق نبودند. از طرفی خوشبختانه وکیل ما هم خیلی خوب دفاع کرد و روند مذاکرات را به صورت خلاصه برای آنها توضیح داد. از طرف دیگر قرار شد این مذاکرات در اختیار فیفا قرار بگیرد و طی 15 الی 20 روز آینده جواب قطعی را به ما بدهند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه همه تلاش خود را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات انجام دادیم تصریح کرد: اینکه پنجره نقل و انتقالات باز شود به معنی این نیست که بخواهیم در کادر بازیکنان تغییری بدهیم چرا که ما با همین بازیکنان دو سال متوالی قهرمان لیگ شدیم و به جمع 4 تیم برتر آسیا رفتیم. تلاش ما برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات برای جذب بازیکن نیست بلکه هدف اصلی ما این است که این محرومیت را از روی شانه‌های پرسپولیس برداریم و بدبینی موجود را درباره باشگاه خودمان از بین ببریم. همه تلاش ما برای این موضوع است و گرنه ما به دنبال تغییر بازیکنان نیستیم و اولویت ما حفظ بازیکنان موجود است. چون با همین بازیکنان افتخارات زیادی بدست آوردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
    11 26
    بله دیگه،جعل و فساد میکنن کیسه های لنگی آب از آب تکون نمیخوره،رییس جمهور هم که دنبال کارشونه،فدراسیون که کلا لنگیه،خودشون هم میگن ما رشوه دادیم بازم هیچ،خب اینجوری تیم مدرسه موشها هم قهرمان میشه،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس