کد خبر 850008
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
سردار فدوی

فرمانده نیروی دریایی سپاه از اجرای رزمایش‌ها و تمرینات متعدد توسط این نیرو طی سال جاری در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش مشرق، دریادار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه در خصوص برگزاری رزمایش‌های این نیرو در خلیج فارس اظهار داشت: تمامی رزمایش‌های پیش‌بینی شده در سال گذشته اجرا شد. رزمایش‌ها و تمرین‌های زیادی نیز برای سال جاری در نظر گرفته شده که در خلیج فارس برگزار خواهد شد.

وی در خصوص آموزش نیروهای مسلح در حوزه دریا نیز گفت: به حول و قوه الهی در سال 96، تمامی مجموعه‌های آموزشی نیروی دریایی سپاه و دانشکده‌هایی که در جاهای مختلف فعالیت داشتند، تحت عنوان دانشگاه امام خامنه‌ای ندسا در منطقه زیباکنار استان گیلان مجتمع شدند و تمامی آموزش‌ها در این دانشگاه ارائه می‌شود. این حرکت در راستای ارتقای بحث آموزش در نیروی دریایی سپاه بود.

سردار فدوی افزود: این دانشگاه آموزش‌های مورد نیاز پاسداران نیروی دریایی سپاه، بسیجیان و غیرنظامیان را ارائه می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در رابطه با همکاری و تعامل با نیروی دریایی ارتش گفت: همکاری و تعامل بسیار خوبی با نیروی دریایی ارتش در انجام ماموریت‌ها داریم که این تعامل از گذشته وجود داشته و روز به روز در حال افزایش است. ما به دنبال این هستیم تا مقدمات و زمینه‌هایی فراهم شود تا با دانشگاه امام خمینی (ره) نیروی دریایی ارتش نوشهر، هم‌افزایی داشته باشیم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    3 3
    سال گذشته که به لطف برجام کل رزمایش های دریایی در خلیج فارس و دریای عمان یا لغو شد یا در انفعالی ترین حالت به صورت سرد بدون تست تسلیحات گرم استراتژیک و بدون پوشش توسط صداوسیما و رسانه ها برگزار شد که بیشتر بشبیه سیرک بود تا رزمایش
    • محمد IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      4 1
      خدایی کاری به برجام ومرجام ندارم ولی مجبوری حرف مفت بزنی؟؟ رزمایش ارتش مه برگزار شد. رزمایش سپاه هم طرف فرمانده نیروی دریایی سپاهه میگه برگزار شده اون وقت ایسکندر از دونگوز اباد اومده میگه نه برگزار نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس