کد خبر 849933
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
 مهدی خزعلی

یک ناشر به روایت ناگفته‌هایی درباره مهدی خزعلی پرداخت.

به گزارش مشرق، فرهاد تیمورزاده از فعالان نشر نوشت:مهرماه ۱۳۷۴ بود که با خوش باوری یا بهتر بگویم حماقت پینوکیویی پای برگه‌ای را امضا کردم که: در پناه حضرت ولی عصر(عج) انتشارات حیان را به آقای مهدی خزعلی واگذار کردم و تمامی حق و حقوق خود را نیز دریافت کردم و تصفیه حساب کامل انجام شد!


چند ماهی بود که درگیر پرونده حیان بودیم و آقازاده که بدون پرداخت اولیه با دست‌نوشته‌ای صاحب حدود ۴۶ درصد حیان شده بود، ۵۴ درصد دیگر را نیز به ضرب و زور دادستانی و آگاهی و بازداشت و وثیقه و خرید کارشناس و تهدید و ارعاب همه و پرونده‌سازی، بدون پرداخت حتی یک ریال غصب کرد و پروانه حیان با همان شماره قبلی به او واگذار شد. تا آغاز دعوا و درگیری از آن ۴۶ درصد اولیه (که موجب ایجاد حق برای وی شده بود) به تدریج ۳۰درصد را پرداخت کرده بود. احتمالا می‌دانست که تمامی آش را با جایش یک‌باره بالا خواهد کشید که کشید. بلی! دارم در مورد همین روباه مکاری صحبت می‌کنم که بسیاری از مردم فریب نمایش‌های آزادی‌خواهانه وی را خورده و تصور می‌کنند زاپاتای ایران ظهور کرده است. هم او که در تعطیلات نوروزی از هتل اوین استوری می‌فرستد و در سیزده‌بدر از جزیره مینو!


در ادامه این یادداشت آمده است: مهدی خزعلی این روزها با جعل اسناد و مدارک در حال خوردن ساختمان حیان تحت عنوان حق کسب و پیشه از ورثه مظلوم مرحوم طالب (مالک ساختمان حیان) است.


گفتنی است مهدی خزعلی به دلیل اقدامات غیرقانونی‌اش از سوی پدر بزرگوارش حضرت آیت‌الله خزعلی مطرود شد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تنها IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    1 12
    این تهمتها به این ریش و قیافه نمیخوره
    • امین IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
      0 0
      جناب تنها ، هیچ عقل سلیمی، افراد را بر اساس قیافه قضاوت نمی کند،جنابعالی باید عملکرد ایشان را مدنظر قرار دهید.
  • سید IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    13 2
    یک اصلاح طلب تهوع آور دیگر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس