کد خبر 849863
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
عبدالله گنجی نمایه

نظام جمهوری اسلامی درگیر یک مبارزه پیچیده و همه جانبه است و دولت بهتر از همه می داند که علل سیاسی داخلی برای وضع موجود وجود ندارد.

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در در کانال تلگرامی خود نوشت:  گر چه سیره دولتها در سالهای اخیر این است که در مواجهه با  افکار عمومی ،ناکامی های خود را منتسب به فرد یا جریان یا هاله ای از ابهام کنند که خود را وارهانند اما باید همه از دولت در  تصمیم  ارزی حمایت کنند.

نظام جمهوری اسلامی درگیر یک مبارزه پیچیده و همه جانبه است و دولت بهتر از همه می داند که علل سیاسی داخلی برای وضع  موجود  وجود ندارد.تصمیم جدید دولت را باید در پارادایم یک مبارزه چند جانبه تفسیر کرد تا یک روند طبیعی اقتصادی. گرچه دولت خودش دوست ندارد در نگاه غرب انقلابی جلوه نماید.

یادداشت دیگری از عبدالله گنجی را بخوانید:

کدام مرتضوی خبر اول امروز رسانه ها و افراد جریان اصلاحات شد؟

روشنفکران رمانتیک در قدرت

دولت امریکا که قرار است در نیمه سوم اردیبهشت در باره برجام تصمیم بگیرد بخشی از دشمنی  خود جهت  تسلیم کردن نظام جمهوری اسلامی را به این حوزه کشاند و "تقریبا هیچ "را ارتقا بخشید.


دو دسته دیگر ماموریت  قاچاق ارز به خارج یا خرید ویلا در گرجستان و... به عهده داشتند و دولت تصمیمی که با چند ماه قبل می گرفت را بالاخره گرفت.این جراحی لازم بود لذا دولت و همسویان سعی نکنند مساله را داخلی کنند که آسیب اول آن متوجه خودشان خواهد بود.دولت نباید دشمن فرضی و توهم توطئه را القا نکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    1 7
    دوبی از لحاظ مساحت اندازه کرج است و قطر به اندازه ورامین !!! دولت بی کفایت و بیسواد روحانی کشور ما را به جایی رسانده که حالا باید بین دوبی و قطر تصمیم بگیریم کدام را برای کارهای بانکی انتخاب کنیم !!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس