ابراهیم محمودی

سرپرست تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل با انتقاد از عملکرد داور دیدار مقابل اکسین البرز گفت که از پشت پرده هفته آخر لیگ یک می‌ترسند.

به گزارش مشرق، ابراهیم محمودی در مورد تساوی بدون گل خونه‌به‌خونه مقابل اکسین البرز و صحبت‌های سیف‌الله‌پور سرپرست تیم فوتبال بادران در مورد بحث تبانی و شرط‌بندی در دیدار مقابل این تیم، اظهار داشت: متأسفانه شب گذشته (دوشنبه) در برنامه 90 صحبت‌های من کامل نشد و فقط در مورد چیزی که ما را به حاشیه می‌برد صحبت شد. قبل از بازی با اکسین هم گفتم که به چه دلیل چند ناظر ویژه برای بازی ما گذاشته‌اند و چرا اینقدر فشار روی تیم ما زیاد است. متأسفانه تیم ما آنقدر مظلوم شده که هر کاری می‌خواهند می‌کنند.

وی ادامه داد: بارها به تاج گفتم که عدالت را در فوتبال برقرار کند. 9 سال است در لیگ دسته اول مدیر هستم  و زیر و بَم فوتبال را می‌شناسم. پیش‌بینی هم کرده بودم که این اتفاقات خواهد افتاد. حمید حاج ملک (داور مسابقه ما و اکسین) در دیدار مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی هم به یک بازیکن ما به ناحق کارت داد و این بازیکن را از مهم‌ترین بازی زندگی‌اش محروم کرد. همان بازی کارشناسان گفتند روی بازیکن ما خطای پنالتی شده اما این داور نگرفته است. همین داور (حمید حاج ملک) دیدار بادران و نساجی را قضاوت کرد و بازی را به حاشیه کشید و در نهایت هم بادران متضرر شد. جالب اینجاست دوباره حاج ملک را برای حساس‌ترین بازی فصل ما گذاشته‌اند.

سرپرست تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل تصریح کرد: نمی‌دانم ما باید به کجا شکایت کنیم. به خدا این عدالت نیست. چند سال است که در فوتبال کار می‌کنم و خدا را شکر راه خودم را هم می‌روم، اما فوتبال ما سالم نیست. اگر می‌خواهند مرا اعدام کنند،‌ اما این فوتبال به خدا سالم نیست. راه‌آهن در انزلی به ملوان یک بر صفر باخته،‌ در حالی که ما هم در انزلی یک بر صفر به ملوان باختیم، یعنی قدرت راه‌آهن با تیم ما برابر است. امیدوارم این تیم در هفته پایانی هم جوانمردانه مقابل نساجی بازی کند. از تمام عوامل فدراسیون هم می‌خواهم به جای اینکه برای بازی ما چند ناظر ویژه بگذارند،‌ روی این دیدار و سایر مسابقات «زوم» کنند تا حداقل عدالت در فوتبال رعایت شود.

محمودی در ادامه با بیان اینکه برق جدید مقابل ما محکم بازی کند و راه‌آهن هم باید برابر نساجی جوانمردانه بازی کند،‌ گفت: عدالت در این هفته باید رعایت شود،‌ چون این هفته حساس‌ترین هفته لیگ دسته اول است. بابل 600 هزار جمعیت دارد،‌ آقای فردوسی‌پور در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات دوربین به قائمشهر می‌فرستی و همه را به نفع نساجی تحریک می‌کنی. ما هم جمعیت کمی نداریم، الآن باید نماینده مجلس و تمام کسانی که قدرت دارند،‌ جلو بیایند. این فوتبال نیست، تعطیلیش کنید! اگر می‌خواهید من را مادام‌العمر محروم کنید،‌ اما این فوتبال نیست. این را من نمی‌گویم همه می‌گویند. در لیگ برتر چون نظارت است،‌ کمتر حاشیه وجود دارد،‌ اما در لیگ دسته اول وضعیت فرق می‌کند.

وی در مورد اینکه شانس خونه‌به‌خونه برای صعود به لیگ برتر بیشتر از نساجی است،‌ عنوان کرد: وضعیت ما بهتر است،‌ اما از پشت پرده می‌ترسیم. خواهش می‌کنم این هفته نظارت کنند. در بازی قبلی پنالتی صد درصد ما را نگرفتند،‌ مگر چنین چیزی امکان دارد؟ داور (حمید حاج ملک) هر دو دقیقه سوت می‌زد و بازی را می‌خوابند. تا تیم ما می‌خواست روی دروازه حریف حمله کند داور سوت می‌زد و بازی را نگه می‌داشت. ما نمی‌دانیم به چه کسی حرف‌مان را بزنیم. ما بخش خصوصی هستیم و در این فوتبال هزینه می‌کنیم. در این اوضاع بد اقتصادی قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه ما در خود استان مازندران کار می‌کند و تیم بومی هم داریم، نه مانند تیم رقیب ما که همه تمرین و کارهایش در تهران است. الآن مردم فوتبال را می‌فهمند،‌ نمی‌شود آنها را قول زد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس