کد خبر 849654
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کولاکوویچ

رئیس فدراسیون والیبال گفت: مشکلات تیم بانوان را به کعبی‌زاده بگویید. ما حوزه بانوان را کاملاً مستقل اعلام کرده‌ایم و هیچ دخالتی در امور آنها نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، فدراسیون والیبال سال شلوغ و پرترافیکی را پیش رو خواهد داشت. اردوهای تیم های ملی  والیبال در رده های مختلف آغاز شده و یا بزودی آغاز می شود اما در این میان مشکلات سخت افزاری و غیرقابل پیش بینی در جریان است. دختران والیبال ایران این روزها تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری می‌کنند، نکته  تعجب‌برانگیز اینکه دختران والیبال در حالی در تمرینات شرکت می کنند که لباس یکدست تیم ملی را بر تن ندارند و برخی بازیکنان حتی با لباس تیم‌های باشگاهی خود تمرین می‌کنند!

احمد ضیایی در این خصوص اظهار داشت: ملاک عمل در تمرین نیست. لباس باید در مسابقات رسمی کیفیت بالایی داشته باشد و به نظر من ملاک در بازی‌های رسمی است. البته بعید نیست فدراسیون درخصوص اسپانسر، هر آنچه به صلاح والیبال باشد را انجام دهد. ما هم مانند تمام کشورهای دنیا به دنبال گرفتن امتیازهای خوب از اسپانسرها و برندها هستیم.

وی ادامه داد: قطعاً ما در این موضوع مطالعه می‌کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. در هر مقطعی موردی بهتر از قبل پیدا کنیم، با همان گزینه کار خواهیم کرد. در حال حاضر بازیکنان تیم ملی بانوان لباس‌های متحدالشکل دارند و تمرینات منظمی را دنبال می‌کنند. 

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به این موضوع که بازیکنان از تمرین با لباس تیم‌های باشگاهی گلایه دارند و رسانه‌ها هم این موضوعات را منعکس کرده‌اند، تصریح کرد: از من نپرسید! این صحبت‌ها را به کعبی‌زاده بگویید. ما حوزه بانوان را کاملاً مستقل اعلام کرده‌ایم و هیچ دخالتی در امور آنها نمی‌کنیم. اگر نیاز باشد، آنها خودشان به سراغ ما خواهند آمد. بازهم تاکید می‌کنم که بازیکنان لباس‌های متحدالشکل دارند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

ضیایی تاکید کرد: شما اگر این موضوع را می‌دانید چرا از من سوال می‌کنید. اگر هم نمی‌دانید بهتر است صحبت‌های من را منعکس کنید! تا جایی که من اطلاع دارم شرایط در تیم بانوان فراهم است. ما بهترین امکانات را برای آنها فراهم کرده‌ایم. آنهایی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند مرض دارند و از خدا می‌خواهم که آنها را شفا بدهد!

وی درمورد آخرین تصمیمات برای تیم ملی «ب» گفت: در حال حاضر تیم الف و ب زیر نظر ایگور کولاکوویچ تمرینات خود را دنبال می‌کند. بعد از اتمام لیگ ملت‌های والیبال این دو تیم از هم جدا خواهند شد، چون تیم الف باید برای قهرمانی جهان و تیم ب برای بازی‌های آسیایی آماده شود. تیم ب ترکیبی از بازیکنان امید و تیم «ب» کنونی خواهد بود. برای کادر فنی این تیم هم خدا شاهد است هنوز تصمیمی گرفته نشده؛ ما شرایط را بررسی خواهیم کرد و در نهایت از بهترین گزینه‌ها استفاده می‌کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال درمورد نحوه همکاری با خوان سیچلو، اظهار داشت: ما خواسته‌هایی داریم و البته قطعاً خوان هم خواسته‌هایی دارد. قرار است او به ایران بیاید تا با هم صحبت کنیم و در نهایت تصمیم‌گیری کنیم. در حال حاضر او درگیر مسابقات سری ب ایتالیا است و پس از اتمام کارش به ایران خواهد آمد. من هرگز درمورد برنامه‌های فدراسیون به صورت انفرادی تصمیم‌گیری نمی‌کنم.باید نظر اعضای هیأت رئیسه و کارشناسان را هم در این خصوص بشنوم.

ضیایی درپاسخ به این سوال که آیا قول کسب مدال با تیم «ب» در بازی‌های آسیایی جاکارتا را می‌دهید یا خیر، عنوان کرد: من هیچ وقت قول کسب مدال نمی‌دهم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم‌های ملی در رویدادهای پیش‌رو بهترین نتایج را کسب کنند. ما مسابقات مهمی داریم که امیدوارم بتوانیم به توفیقاتی که شایستگی آن را داریم برسیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا کولاکوویچ از 4 نوبت تمرین در روز خسته شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: ایگور با انرژی، علاقمندی و دلسوزی خاصی کار می‌کند و من او را تحسین می‌کنم. او تمام وقت در خدمت والیبال ایران است و قطعاً بهتر از امثال من روحیات ملی‌پوشان را می‌شناسد. خدا به کولاکوویچ خیر بدهد، چون تا کنون او هرگز ابراز خستگی نکرده است و البته ما هم تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای آنها فراهم کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس