کد خبر 849457
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
عباس الیاسی

سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: برای انتقال باشگاه به بخش خصوصی که هواداران هم خواهان انجام آن هستند، آمده‌ام.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه ترکتورسازی، عباس الیاسی در سومین روز کاری خود در باشگاه تراکتورسازی صبح امروز با پرسنل باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، اظهار داشت: 4 سالی است که در کنار خانواده باشگاه تراکتورسازی حضور دارم و تاکنون بیشتر نگاهم به مسائل اقتصادی بوده و در این مسائل کنار مدیرعامل بودم.

وی افزود: هدف ما از حضور در باشگاه تراکتورسازی انتقال این باشگاه به بخش خصوصی است که هواداران هم خواهان این موضوع هستند و ما هم می‌خواهیم اقدامات لازم را در این راستا انجام دهیم. البته باید بدانیم انتقال باشگاه‌هایی مثل تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی کار دشواری است و با همه این مسائل ما تمامی تلاشمان را به کار می‌گیریم تا این اتفاق طی روزهای آینده رخ دهد.

سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا عنوان کردند که قصد واگذاری این باشگاه را داریم و ما هم می‌خواهیم ترازهای مالی باشگاه را تنظیم کنیم تا این اتفاق خیلی زود رخ دهد.

الیاسی در این نشست به پرسنل باشگاه گفت: من به دنبال حذف کردن کسی در باشگاه نیستم و قصد ندارم امنیت شغلی کسی را در این باشگاه به خطر بیندازم پس همه با هم همدل و یک‌صدا تلاش کنیم تا بتوانیم این باشگاه را به اهداف خود برسانیم. دوست دارم هرکسی به وظایف خود توجه خاصی داشته باشد و نسبت به این موضوع حساسیت خاصی دارم ولی مسائل شخصی هرکسی به خود او مربوط می‌شود و فقط از شما می‌خواهم نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت بیشتری داشته باشید.

وی تأکید کرد: من آمده‌ام تا به باشگاه تراکتورسازی نظم ببخشم تا این باشگاه را آماده برگزاری مجمع کنیم تا فرایند واگذاری صورت گیرد. اهل قضاوت هیچ‌کسی نیستم و سعی می‌کنم به‌عنوان دوست و مشاور کنار شما پرسنل عزیز باشم. مطمئن باشید اتفاقات خوب در انتظار این باشگاه است و حقوق و خواسته‌های شما هم جزو دغدغه‌های من محسوب می‌شود.

سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی با اشاره به ارتباط خوب خود با زنوزی، گفت:  زنوزی یکی از دوستان خوب من است که به‌عنوان یک هوادار پیش‌قدم شده و یک هواپیمای اختصاصی در اختیار باشگاه قرار داده است تا تیم را برای سفر به اهواز همراهی کند.

الیاسی تأکید کرد: من هیچ‌کسی را همراه با خودم به باشگاه نیاوردم و فردی غیربومی نیز به این مجموعه اضافه نخواهم کرد و قصد دارم از تمامی پتانسیل‌های موجود در این مجموعه به نحو احسن استفاده کنیم.

وی درباره توجه به استعدادهای موجود در سطح استان خاطرنشان کرد: در دهه‌های قبل باشگاه تراکتورسازی نزدیک 12 بازیکن در تیم ملی داشت ولی در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای دیگر رقم خورده است. من معتقدم باید به استعدادهای موجود در خطه آذربایجان بها دهیم و به این دلیل علاقه‌مندم تا در تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری لازم را داشته باشیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی با تأکید بر فعالیت رسانه‌ای باشگاه گفت: باید در بخش رسانه‌ای فعالیت خوبی داشته باشیم و ازآنجایی‌که باشگاه تراکتورسازی هواداران بسیاری دارد باید از این لحاظ قدرتمند ظاهر شویم و اتفاقات خوبی که رخ می‌دهد را به بهترین شکل ممکن به استحضار آن‌ها برسانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس