کد خبر 849280
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
 پرسپولیس نمایه

پرسپولیس بی‌انگیزه در بازی با ذوب‌آهن شکست خورد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس بعد از شکست برابر ذوب آهن در هفته ماقبل پایانی لیگ، حالا باید به این فکر باشد که در هفته پایانی و در شرایطی که برابر تیم پرانگیزه سپیدرود و علی کریمی قرار می گیرد آیا می تواند بهتر بازی کند؟

قهرمان زودهنگام لیگ که در آسیا هم صعود کرده است، خیلی انگیزه ای ندارد و صحنه گلی که آنها از ذوب آهن خورده اند نشان می دهد چقدر بی انگیزه بازیکنان این تیم به حریف موقعیت داده اند. با این شرایط ترس سایت های هواداری پرسپولیس این است که آیا کاپ را با پیروزی در تهران بالای سر می برند یا همین قدر تیم بی انگیزه بازی می کند و جشن قهرمانی‌شان از زیبایی خواهد افتاد!

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
    3 1
    از سایت وزین مشرق نیوز می خواهم عادلانه قضاوت کند . پرسپولیس در این چند سال در مقابل ذوب اهن چه ان زمان که دیدارهاشون برای هر دو تیم مهم بود و چه این دیدار که پرسپولیس بی انگیزه بود ذوب اهن به ویژه در فولاد شهر از مافیای داوری سود برده است. عدم اخراج بازیکن ذوب اهن در دقیقه 32 بازی که در دقایق بعد دو پاس گل داد و خطای ذوب اهن در گل دومش به پرسپولیس اگر مافیای داوری نیست چیست ؟ در این میان فقط حق سایپا برای نائب قهرمانی ضایع شد که پاک بازی کرد.
  • محمد IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
    0 4
    بابا هميشه همين كوه هي بوده كه هست شما رسانه ها كنده اش كردين تيم مافيايي همين ميشه تازه كدوم قهرماني؟؟ بردهاى با طارمي تقلبي وجعل سند را كم كنيد بعد صحبت از قهرماني بدترين قهرماني وننكين ترين در تاريخ برسبوليس
  • نصیر IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
    3 0
    پرسپولیس بی انگیزه!! تیم که گل اول رو می زنه و بعد دو گل می خوره بی انگیزه هست!! حداقل این استقلالی که بازی رو ندیده وقت می زاشت کارشناسی داوری شب های فوتبالی رو نگاه می کرد چه داور چه اشتباهات مرگباری کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس