کد خبر 848929
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
فرهاد پورغلامی

سرمربی پیشین تیم فوتبال جوانان گفت که لباس چند بازیکن این تیم در بازگشت به ایران در فرودگاه از آنها گرفته شده است.

به گزارش مشرق، فرهاد پورغلامی درباره وضعیت تیم فوتبال جوانان ایران که مدتی است اردو‌هایش برگزار نشده, اظهار داشت: بعد از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا, جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار شد و باتوجه به اینکه قرارداد من با فدراسیون 4 ماهه بود, دیگر تمدید نشد و عملا از این تیم جدا شدم.

وی درباره اینکه چرا در طول این مدت سرمربی جدید برای تیم جوانان انتخاب نشده است, گفت: با توجه به عدم برگزاری مسابقات، فدراسیون فعلا زمان دارد تا سرمربی جدید را انتخاب کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال جوانان ایران راجع به اینکه گفته می‌شود, دلیل حذف شدن ایران در مسابقات مقدماتی آسیا, عدم اطلاع از قوانین این مسابقات بوده است, تصریح کرد: نه اینکه ما قوانین را ندانیم و به مسابقات برویم اما مسائلی مثل اینکه چه گروه‌هایی 3 تیمی بودند و چطور 2 تیم از آنها بالا آمدند و چگونه یک تیم آنها انصراف داد برای ما واضح نبود. مسئله روی ماهیت قانون بود وگرنه خودِ قانون را می‌دانستیم. با زمان کمی که داشتیم واقعاً بازی‌های خوبی انجام دادیم و در زمین مسلط بودیم، فقط توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. بازی‌های ما در تلویزیون نمایش داده نشد که این موضوع هم بی‌تاثیر نبود.

«زمانی که حاضر شدم هدایت تیم را برعهده بگیرم زمان برای‌مان بسیار مهم  بود». وی با بیان این جمله ادامه داد: با زمان کمی که وجود داشت, همه امیدمان به این بود که ایران در این مسابقات میزبان است. این امیدواری باعث شد هدایت تیم را در آن زمان قبول کنم اما 18 روز مانده به بازی‌ها اعلام کردند که میزبانی از ایران گرفته شده و مسابقات در اردن برگزار خواهد شد. در مسابقات تیم‌های پایه بحث میزبانی بسیار اهمیت دارد و در نتیجه‌گیری تاثیرگذار است. اگر دوباره زمان به عقب برمی‌گشت و می‌فهمیدم که از میزبانی خبری نیست, عکس‌العمل دیگری نشان می‌دادم.

پورغلامی در پاسخ به این سؤال که اصلا چرا میزبانی از ایران گرفته شد, یادآور شد: فدراسیون ابتدا کیش را به عنوان میزبان معرفی کرد که این جزیره مورد قبول AFC قرار نگرفت. در ادامه مشهد پیشنهاد شد و این شهر مورد قبول قرار گرفت اما به دلیل اینکه یکی از بازی‌‌ها با شب اربعین مقارن می‌شد, مسئولان شهر مشهد گفتند که اجازه نمی‌دهند که بازی در آن روز برگزار شود. بعد از اینکه اجازه برگزاری این بازی صادر نشد, میزبانی از ایران گرفته و بلافاصله به اردن داده شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال جوانان درباره اینکه گفته شد لباس‌های این تیم در هنگام بازگشت از اردن در فرودگاه از بازیکنان گرفته شد، گفت: این مسئله اتفاق افتاد و من در همان جلسه کمیته فنی این موضوع را به ساکت انتقال دادم و ساکت همان جا این موضوع را پیگیری کرد. بعد از آن دیگر نمی‌دانم ماجرا به کجا ختم شد و طرف قضیه چه کسی بود, اما این اتفاق در فرودگاه افتاد و لباس‌ 6-5 بازیکن از آنها گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: با فدراسیون همکاری خوبی داشتیم و چند بازی را درخارج از کشور برگزار کردیم, اما با زمان کمی که وجود داشت, تمام امید ما به میزبانی مسابقات بود چون همین امتیاز میزبانی می‌توانست زمان کم ما را جبران می‌کرد. با این حال ما بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم, فیلم‌های بازی‌ها موجود است که ما فقط بدشانس بودیم و توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس