کد خبر 848807
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
علی عسگری

رئیس سازمان صداوسیما گفت:‌امیدواریم بتوانیم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش حمایت از کالای ایرانی قدم برداریم ملتی که سازنده است با کشورهایی که تولیدکننده نیستند تفاوت‌های بسیاری دارند.

به گزارش مشرق، علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما در ابتدای صحبت‌های خود گفت:‌ در این شب‌ها نباید زیاد صحبت کرد و باید بیشتر از هنرمندان تقدیر کرد.

وی با اشاره به سریال «پایتخت۵» گفت: شما در سریال پایتخت نمونه‌ای جنگ با داعش را دیدید و چگونگی به هم ریختگی زندگی عادی مردم را به نظاره نشستید.  شهیدان ما با اقتدار جنگیدند تا نگذارند پای داعش به کشور ما باز شود.

بیشتر بخوانید:

نامه گل‌علی بابایی و حسین بهزاد به رئیس سازمان اوج

سریال «پایتخت» از داعش تا طالبان

علی عسگری گفت: از این بابت خوشحالیم که سازمان صداوسیما توانست با کمک هنرمندان، مدیران رسانه و سازندگان این صمیمت و نشاط را برای مردم ما به ارمغان آورد و حال مردم را خوب کند. رسانه ملی جایگاهی است که می‌تواند با کمک هنرمندان زمینه رشد و ارتقای فرهنگ را فراهم کند.

رئیس سازمان صداوسیما  ادامه داد:‌ما افتخار می‌کنیم و همه شما و زحمات‌تان را پاس می‌داریم رسانه ملی در شرایط سختی به اینجا رسید تا ۸۳ درصد مخاطب جذب کند و همه دارایی‌ ما مردم هستند. ما در شرایط سختی برنامه‌سازی می‌کنیم که رقبا و دشمنان فراوانی داریم. وقتی پدیده‌ای گل می‌کند و مثل پایتخت با میزانی بیش از ۷۰ درصد دیده می‌شود در این رقابت معنای دیگری می‌دهد.

وی افزود: در شرایطی که ۲۹۰ شبکه ماهواره‌ای در حال تلاشند تا صداوسیما بین مردم کمتر نفوذ کند، ما به اینجا رسیدیم و از این بابت خوشحالیم. سازندگان ما با هوشمندی به میدان آمدند و توانستند چنین موفقیتی را رقم بزنند.

علی عسگری ادامه داد:  در مسیر رسانه‌ای هم رسانه و هم تعهد علم و دانش مهم است که به جهت‌دهی انسان‌ها پایبند است. آنهایی که اهل علم هستند می‌بینند که اثرات این موضوع باقی خواهد ماند. ضمن اینکه  روی نشاط مردم اثرات خود را را می‌گذارد.

وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم ان‌شاءالله دوستان ما در سال ۹۷ بتوانند بهتر از گذشته کار کنند و بتوانیم در برنامه‌هایمان شاهد رشد و شکوفایی باشیم. امیدواریم بتوانیم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش حمایت از کالای ایرانی قدم برداریم ملتی که سازنده است با کشورهایی که تولیدکننده نیستند تفاوت‌های بسیاری دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    1 0
    بدون توجه به خوب یا بد بودن برنامه های صدا و سیما ، قسمت اعظم شبکه های فارسی زبان ماهواره غیر قابل تحمل هستند و مطلقا ارزش دیدن ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس