کد خبر 848750
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
روحانی

رئیس‌جمهور: دولت جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در مبارزات و مقابله با تروریسم کنار ملت سوریه بوده، آمادگی دارد تا در امر بازسازی سوریه نیز با تمامی امکانات در کنار شما باشد.

به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی و سالگرد استقلال این کشور تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در مبارزات و مقابله با تروریسم کنار ملت سوریه بوده، آمادگی دارد تا در امر بازسازی سوریه نیز با تمامی امکانات در کنار شما باشد.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی شمال شرق استان دمشق

چگونگی احداث پایگاه‌های آمریکا در سوریه

در این پیام آمده است: فرا رسیدن هفدهم آوریل روز ملی و سالگرد استقلال جمهوری عربی سوریه را به جناب عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می گویم.ملت فداکار سوریه همانطوری که در گذشته برای به دست آوردن استقلال و طرد استعمارگران از کشورشان مجاهدت و جان نثاری کردند، امروزه نیز برای خنثی کردن توطئه های دشمنان و نجات کشورشان از شر تروریسم ، مبارزه خستگی ناپذیری داشته و هر روز پیروزی جدیدی به دست می آورند.

جمهوری اسلامی ایران نیز در این مبارزه در کنار دولت و ملت سوریه بوده و تا دفع نیروهای شر و بازگرداندن امنیت و ثبات به سراسر جمهوری عربی سوریه به مساعدت های خود ادامه خواهد داد.

امید است به زودی شاهد دستیابی به پیروزی نهایی باشیم. دولت جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در مبارزات و مقابله با تروریسم کنار ملت سوریه بوده ، آمادگی دارد تا در امر بازسازی سوریه نیز با تمامی امکانات در کنار شما باشد.

از خداوند متعال ، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و پیروزی مردم جمهوری عربی سوریه را مسالت دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس