کد خبر 848472
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
سامان قدوس

دبیرکل فدراسیون فوتبال سوئد از پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران توسط سامان قدوس افسوس خورد و گفت: عالی بود اگر او را در تیم ملی سوئد می‌دیدیم.

به گزارش مشرق و به نقل از فوتبالس‌کانالن سوئد، سامان قدوس، مهاجم 27ساله اوسترشوندس که از سوی یان اندرسون برای تیم ملی فوتبال سوئد انتخاب شده بود تیم ملی ایران را برای پوشیدن پیراهن یک تیم ملی برگزید.  او در سپتامبر سال گذشته میلادی به تیم ملی ایران رفت و از آن زمان در چند بازی نیز حضور یافت. سامان قدوس در ماه ژانویه 2017 میلادی با پیراهن تیم ملی سوئد برابر تیم‌های ملی ساح‌عاج و اسلواکی بازی کرد. او یک گل نیز وارد دروازه اسلواکی کرده بود.

هاکان، دبیرکل فدراسیون فوتبال سوئد در این رابطه می‌گوید: باید اعتراف کنم وقتی که شما سامان قدوس  را در تور ماه ژانویه 2017 تیم ملی فوتبال سوئد می‌دیدید چیزهای فوق‌العاده‌ای در او می‌یافتید. البته باید بگویم که عالی بود اگر سامان قدوس را در تیم ملی فوتبال سوئد می‌دیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که "اگر چیزهای فوق‌العاده‌ای از سامان قدوس در اردوی تیم ملی فوتبال سوئد در ابوظبی دیدید چرا یان اندرسون (سرمربی) او را از دست داد؟" اظهار داشت: واقعاً فکر نمی‌کنم که این‌طور باشد. مسائل دیگری وجود دارند که تأثیر می‌گذارند. راحت است بگویید اگر یان اندرسون زنگ می‌زد مسئله حل شده بود اما واقعیت چیز دیگری است. چیزهای دیگری در این رابطه وجود دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    3 1
    اشتباه کرد که همچین کاری کرد تو تیم ملی سوئد افتخارات بیشتری کسب میکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس