کد خبر 848231
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
مهدی محمدی نمایه

تعبیر یکی از منابع امریکایی خوب بود که گفته بود امریکا با برجام "پای خود را لای در گذاشت" و حالا راهبرد آن این است که "در نیمه باز را باز نگه دارد".

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال خود در پیام رسان ایرانی سروش نوشت: در روزهای بسیار حساسی که پیش رو داریم، زمانی که بحران های منطقه ای، مسئله ارز، تحریم ها و برجام تلفیق خواهد شد، یکی از مهم ترین کارها بستن راه های نفوذ است.

اگر می بینید امریکایی ها تا این حد جلو آمده اند برای این است که راه به رویشان باز بوده است. اگر دقیق باشیم، آنها از برجام به عنوان پلتفرمی برای نفوذ در ایران استفاده کردند به حدی که به تعبیر خودشان برجام های بعدی اجتناب ناپذیر شود.

تعبیر یکی از منابع امریکایی خوب بود که گفته بود امریکا با برجام "پای خود را لای در گذاشت" و حالا راهبرد آن این است که "در نیمه باز را باز نگه دارد".

آن درب نیمه باز البته، باب رفع تحریم ها نبود بلکه چنانکه که اوباما و کری وعده داده بودند، استفاده از فرصت بی سابقه برجام بود برای "حل مسئله ایران" به جای "حل مسئله ها با ایران"!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    5 10
    ما در دوران جنگ سرد نوین قرار گرفتیم...منتظر چنین شرایطی بودم...حالا همه کشورها باید در بلوک مشخصی قرار بگیرند...تا بعد ببینیم چه میشود.
    • IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      4 1
      تا تعریف شما از جنگ سرد چی باشه . گرمتر از این جنگ داریم مگه ؟
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    1 0
    مساله ارز در ایران سیاسی شده اصولا دلار در دهه هفتاد و هشتاد هم مثل نود پانصد و دویست درصد افزایش داشت ولی همه بازی خوردن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس