کد خبر 848110
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
گوشی نمایه

همراه اول اعلام کرد: در روزهای آینده به دلیل عملیات فنی احتمالا مشکلاتی در خرید شارژ یا تعویض بسته ها و طرح های تشویقی ایجاد می شود، سرویس های پایه درگیر نخواهند شد.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می دهد، ممکن است در مقطع به روز رسانی، اختلالاتی در برخی سرویس های مشترکین دائمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکین خود عذرخواهی کرده است.

این اطلاعیه با تأکید بر ارائه سرویس های پایه به مشترکین اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید، در خصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته ها و طرح های تشویقی اطلاع رسانی کرده است.

همراه اول با تشکر از صبوری مشترکین و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرده، با ارتقاء انجام شده بتواند بزودی خدمات متنوع تر و طرح های منعطف تری را به مشترکین خود ارائه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    0 0
    ما که رفتیم. هرچقدر میخای اختلال کن! ولی وقتی بودیم هم، انقدر آنتن بد بود که توی خونه آنتن می رفت. از ناچاری فروارد کردیم خط رو روی تلفن ثابت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس