کد خبر 848058
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
استاندار تهران

اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران از انتشار اخبار و گزارش‌های این سازمان در پورتال استانداری و پیام رسان‌های داخلی خبر داد.

به گزارش مشرق،اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در رابطه با انتشار اخبار و گزارش‌های استانداری در پورتال این سازمان و پیام‌رسان‌های داخلی اطلاعیه صادر کرد.

در اطلاعیه استانداری تهران آمده است: در راستای اعمال رویه حاکمیتی واحد در روند و فرآیند اطلاع‌رسانی و تبعیت از تصمیم دولت و ارکان تصمیم‌گیر در حوزه ارتباطات مبنی بر امتناع از بهره‌گیری از پیام‌رسان‌های خارجی و تأکید دولت بر استفاده از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های داخلی، از این پس اخبار و اطلاعات استانداری صرفاً در پورتال استانداری و به مرور از طریق پیام‌رسان‌های مورد تأیید داخلی منتشر و منعکس خواهدشد.

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در این اطلاعیه همچنین با تقدیر از همراهی مخاطبان فهیم کانال استانداری، از آنان خواسته است که با پیوستن به نشانی پیام‌رسان‌های داخلی که متعاقباً اعلام و اطلاع‌رسانی خواهدشد، اخبار و گزارش‌های استانداری را پی گرفته و از رویدادهای آن مطلع و آگاه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    13 3
    ضربه ی مهلکی دیگر بر پیکر تلگرام وارد شد!! بیچاره صاحبش.
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      19 7
      خخخخخ ، اره نابود کردن تلگرامو . درم پشت سرتون ببندین که سوز نیاد :-)
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    8 4
    قطره قطره جمع گردد وانگهی وایران کند خانه تلگرام را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس