کد خبر 847980
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان قم صحبت‌هایی در خصوص رئیس این هیئت انجام داد و گفت که در شهر قم خبر پیچیده که دو بازیکن صبا را ساکت سفارش کرده است.

به گزارش مشرق، ناصر شریفی در خصوص اظهارات جنجالی‌اش علیه کریم بهرامی، رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: اول از همه باید بگویم او (بهرامی) انتخابش برای ریاست هیئت فوتبال استان در چهار سال اول و دوم را مدیون من است؛ البته او من را فریب داد. بهرامی رد صلاحیت شده بود و من توسط مسئولان استان کمک کردم که وارد انتخابات شود. در انتخاب هم تخلف شده است، اما به هر حال او رأی آورد.

عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان قم افزود: بهرامی پس از انتخابش به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال از من خواست که به‌جای آقای عروج رئیس کمیته فوتسال استان قم شوم، اما من قبول نکردم و بارها اصرار کرد و حتی گفت "اگر قبول نکنی، من هم از ریاست هیئت فوتبال استعفا می‌کنم."، با این حال من قبول نکردم و در نهایت خواست که عضو هیئت رئیسه باشم و من هم قبول کردم. به حراست رفتم که پرونده حضورم را درست کنم و پرسیدم "چه مدارکی باید بیاورم؟"، گفتند "مدرکی نیاز نیست و فقط فرم را پر کنید و مدرک فقط برای رؤسا و نواب است". برای حضورم در هیئت رئیسه آقای بهرامی حکم سرپرستی زد تا مجمع برگزار شود و روزی هم که مجمع برگزار شد، از 14 عضو آن 11 نفر آمدند و آقای تاج هم نیامده بود. آقای عابدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان به آقای بهرامی گفت که "چون آقای تاج نیامده مجمع را عقب بیندازید"، اما او قبول نکرد و گفت "نیامده که نیامده، اینجا قدرت دست من است".

وی خاطرنشان کرد: آقای عابدی هم به‌احترام آقای تاج حاضر به نشستن در بالای مجمع نشد و آقای بهرامی خودش این کار را انجام داد، در حالی که حراست هم به او اعلام کرد "چون رئیس مجمع نیامده است، مجمع را برگزار نکنید"، اما او قبول نکرد. رأی‌گیری با بالا بردن دست انجام شد، آن را صورت‌جلسه کرده به فدراسیون فرستادند، با این حال من خودم هم تذکر دادم که این کار انجام نشود، اما او (بهرامی) گفت "اینجا حرف اول و آخر را من می‌زنم"، حکم من را هم ابلاغ کرد، اما من این حکم را پاره کردم و دور ریختم، چون گفتم تا زمان برگزاری مجمع قانونی با همان حکم سرپرستی عضو هیئت رئیسه می‌مانم. من که نیاز به این چیزها هم ندارم، چون معاون برنامه‌ریزی سازمان بودم، در نیروی زمینی خدمت کرده‌ام و فرمانده جنگ بودم، اما نمی‌توانم ببینم این فرد چه تخلفاتی که نمی‌کند. از زمانی که تیم صبا را گرفت، تخلفات زیادی صورت گرفت که در حال لیست کردن آن هستیم.

شریفی در خصوص ماجرای مدرک تحصیلی‌اش و صحبت‌هایی که در این زمینه مطرح کرد، گفت: در قانون نوشته که برای عضویت در هیئت رئیسه هیئت فوتبال شهرستان‌ها مدرک دیپلم یا معادل فوق‌دیپلم کافی است، اما صحبت من این بود؛ چرا در فدراسیون فوتبال که طبق قانون باید مدرک لیسانس باشد، بررسی صورت نمی‌گیرد؟ آقایان چطور با فوق‌دیپلم دبیرکل شده‌اند؟

وی با اشاره به صحبت‌های جنجالی‌اش در رابطه با حضور دو بازیکن سفارشی در تیم صبا، اظهار داشت: در شهر قم خبر پیچیده که این بازیکنان را آقای ساکت سفارش کرده است. بهرامی یک‌سری تخلفات مالی دارد، من با سند صحبت کردم و یک‌سری بازیکنان هم اعلام کردند از آنها پول گرفته شده است، ضمن اینکه این آقا (بهرامی) خودش اعلام کرد که آقای ساکت بازیکنان را در غبارروبی که به قم آمده بود، سفارش کرده است. آقای ساکت باید جواب این آقا را بدهد که؛ اصلاً چرا از من اسم آوردید؟

شریفی گفت: قبل از عید خودم دیدم که آن دو بازیکن هرکدام یک بسته آوردند که فکر می‌کنم پسته بود و یکی از این بسته‌ها را به بهرامی دادند و یک بسته هم به کاظمی داده شد. حتی من گفتم "پسته‌ها را باز کنید که بخوریم"، اما این کار را نکرد! یکی دو بار هم دیدم که  این بازیکنان کباب خریدند و به هیئت فوتبال آوردند. سؤالم این است؛ اصلاً چطور برای بازیکنی که سه چهار ماه پا به توپ نزده بود، کارت بازی صادر شد؟ آنها وقتی دیدند من واقعیت‌ها را می‌دانم، تلاش کردند مرا از هیئت فوتبال بیرون کنند.

عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان قم درباره ماجرای ماشینی که در هیئت فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: هیئت فوتبال استان از باشگاه صبا پولی طلب داشت که آنها نتوانستند این پول را پرداخت کنند و به‌جای آن ماشین‌هایی داشت که اعلام کرد برای فروش است و آن را به‌جای طلب از باشگاه صبا به هیئت فوتبال دادند، مصوب هم شد که ماشین فروخته شود و پول آن به‌جای طلب از باشگاه صبا به حساب هیئت فوتبال واریز شود، اما این آقا (بهرامی) ماشین را خودش سوار شد و ماشین خودش را هم فروخت. اینکه می‌گوید "من چهار سال با وسیله شخصی خودم به مأموریت رفتم" هم درست نیست و تمام مأموریت‌ها را با تاکسی یا ماشین دیگری می‌رفت. فردی که خودش ماشین و پسرش هم تاکسی‌ دارد، بهرامی را برای مأموریت‌ها به این طرف و آن طرف می‌بردند و برای هر مسیر نیز 150 هزار تومان دریافت می‌کردند و فاکتورهای آن به حساب هیئت فوتبال در خزانه‌داری موجود است.

وی در پایان گفت: اصلاً ما می‌گوییم که ماشین در هیئت فوتبال زیر پای رئیس آن است، اما چرا با ماشین هیئت فوتبال با خانواده به مشهد و شمال می‌روید؟ اگر ماشین را شخصی سوار می‌شوید و روغن آن را تعویض می‌کنید، چرا فاکتور تعویض روغن را به حساب هیئت فوتبال می‌زنید؟ چرا پول بیمه ماشین به حساب هیئت است یا اگر چرخ ماشین را می‌دزدند، خودتان خسارت را پرداخت نمی‌کنید و فاکتور آن برای هیئت فوتبال می‌شود؟ کدام مدیرکل استان، ماشین شاسی‌بلند سوار می‌شود که این آقا (بهرامی) سوار شود؟ وقتی برخی گلایه‌ها را به او کردیم، سعی کرد زیرآب من را بزند و اکنون رویش نمی‌شود که بگوید قصد انجام این کار را داشت. حتی یک بار نامه‌ای داشت که می‌خواهند 50 میلیون تومان برای تیم فوتبال هیئت هزینه کنند و از من برای این نامه امضا گرفت که من هم اشتباه کردم امضا دادم. بعد از من از بقیه هم امضا گرفته بود، اما مشخص نشد این 50 میلیون تومان چه شد. وقتی هم از این موضوع ایراد گرفتم، ناراحت شد. اگر می‌بینید تیم صبا به این روز افتاده، این اتفاق به‌خودی خود نبوده و باید دید عامل آن چیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس