کد خبر 847906
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
بازنشستگان

بازنشستگان می‌گویند که علیرغم اینکه قرار بود حقوق فروردین ماه آنها بیست و پنجم ماه جاری پرداخت شود، تا این لحظه تامین اجتماعی حقوق آنها را واریز نکرده است.

به گزارش مشرق، فروردین ماه یکی از ماههای سخت خانوارها برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود است. بر این اساس بازنشستگان که حداکثر تا بیست و پنجم هر ماه حقوق‌های خود را دریافت می‌کرده‌اند، تا این لحظه از دریافت حقوق خود محروم مانده‌اند.

بر این اساس یکی از بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کرد: در گذشته دوازدهم هر ماه، حقوق ماهانه بازنشستگان واریز می‌شد، اما بعد از عدم واریز وجوه در موعد مقرر، واریزی‌ها به بیست و پنجم هر ماه منتقل شد که در این میان حقوق بسیاری از بازنشستگان تضییع شد.

وی می افزاید: در فروردین ماه امسال هم که قرار بود مطابق روال، بیست و پنجم فروردین ماه واریزی حقوق صورت گیرد؛ تا این لحظه پرداختی صورت نگرفته است.

به گفته این بازنشسته، بانک علت عدم واریز حقوق را واریز نکردن وجوه از سوی سازمان تامین اجتماعی عنوان می کند و سازمان تامین اجتماعی نیز نشانی درستی به ما نمی دهد که علت عدم واریز چه بوده است. به هرحال ما هر ماه یک میلیون تومان حقوق می گیریم که مشکلات زیادی از زندگی خود را با آن دوا می کنیم، اما اکنون عدم واریز حقوق  زندگی ما را دچار مشکل کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    20 1
    چرا حقوق بازنشسته های اموزش و پرورش به موقع پرداخت نمی شه؟
  • حمید ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    24 1
    اینم بگید که همین تامین اجتمایی، سال گذشته. بیست روز حقوق‌هارو عقب بُرد!!!. طی چند ماه اخیر هم، یک روز یک روز (باشیب ملایم!!!!!) هی عقب میندازن!!!!. اکثراً هم برخوردهاشون با مراجعین‌ که همگی سن و سالی ازشون گذشته، افتضاح...! و بسیار بد هست!!!
    • افسانه IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      12 1
      دقیقا حرف ما هم همینه
  • محمد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    20 0
    بنده اوایل حقوقمو دهم هر ماه میگرفتم شد بعد از یه مدت شد پونزدهم همینطور آوردن عقب رسید به بیست و هفتم هر ماه گفتن طبق حروف الفبا داره حقوق پرداخت میشه در حال حاضر هنوز هم ندادن تا چند روز دیگه این چرخه میشه یکماه به عبارتی یکماه از حقوق بازنشسته هارو خودرن یه آب هم روش دیگه اختلاس چه شکلی میشه حالا مشکلاتمون به کنار خدا ازتون نگذره
  • فرمند NL ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    14 0
    تصمیم گیری های غلط و مغرضانه تامین اجتماعی نسبت به پرداخت. به موقع حقوق بازنشستگان باعث سخت شدن زندگی بر بازنشسته ها گردیده هر ماه سه روز عقب انداختن حقوق باعث فلاکت بازنشسته و واریز شدن سودهای هنگفت به جیب دولت نا تدبیر شده
  • علی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    24 0
    فقط سیاست دولت شده ناامید کردن مردم و ناراضی کردن مردم
  • سید IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    4 0
    ده روز زوتر فکر نکتم پرداخت حادی باشد..برنامه ربزی مناسب لازم است مسئولین محترم
  • ناشناس IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    5 2
    بخدا قسم دیگه خسته شدیم از این وضعیت کشور خواهشن به این چندر غاض باز نشستگان رحم کنید همه ثروت کشور را بالا کشیدید کم نیست بترسید از خدا
  • سعید IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    4 0
    خدا لعنت کنه با حقوق 1 میلیونشون
  • افسانه IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    3 0
    تامین اجتماعی میگه پونزدهم پولها رو برای تهران واریز کردیم بانک هم میگه هنوز وجهی به بانکها نیومده بلاخره این پولها کجاست چرا یکماه از حقوقها خورده شده لابد وقتی به یکم هم برسه دوباره میگن طبق حروف الفبا پلکانی میشه؟.؟؟
  • DE ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    2 0
    روحانی طبقه متوسط را با افزایش گرانی و بیکاری تقریبا ازبین برد و فقرا را فقیر تر کرد. از همان شروع کار، بازنشسته و کارگر و کارمند و بقول خودشا ن دهه شصتی ها شدندانگل و خار چشم او ودولتش .در عوض هزینه های نهاد ریاست جمهوری چند برابر شد و قد کشید . این گلوی حریص سیری ندارد .
  • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    2 0
    مجلسیان و دولتمردان به نظرم در عمل با بازنشستگان بالاخص بازنشستگان آموزش و پرورش میانه خوبی ندارند!!!زیرا اینجانب بازنشسته سال هشتاد و هفت با سی سال سنوات خدمت و با سپری کردن سمت های آموزگاری دبیری معاون و مدیریت مقاطع دبستان راهنمایی و دبیرستان با مدرک فوق لیسانس در شهر و روستا می باشم چرا باید نصف شاغلین همتراز خودم حقوق دریافت کنم؟چرا دولت و مجلس محترم وارد عمل نمی شود؟زیرا لوایح و طرح های آنها این فاصله و شکاف و تبعیض و فاصله را بوجود آورده است خودشان هم هرچه سریعتر در رفع آن کوشا باشند این همسانسازی و یا به قولی متناسب سازی حقوق هم ره به جای نمی برد زیرا شاهد فاصله گرفتن بیشتر حقوق ها هستیم آموزش درصد و یا یاد آوری آن به نظرم حتمی به نظر می رسد زیرا کسی که پنج میلیون می گیرد ده درصد حقوقش زیاد شود با کسی که فرض دو و نیم میلیون تومان می گیرد و بیست درصد حقوقش زیاد شود در افزایش حقوق فرقی نکرده است در ضمن کمتر بازنشسته دیده می شود که دو و نیم حقوق بگیرد دولت و مجلس محترم روی خوشی به بازنشستگان نشان دهند و دلشان را با افزایش صحیح حقوق برحسب سنوات و مدرک و سمت و تخصص شاد کنند. اجرکم عندا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس