کد خبر 847687
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کارواش تانک

در این فیلم شستشوی تانک ها در کارواش های مکانیزه و توضیح آن را مشاهده می کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    2 5
    خرج الکی....سند پلاس میکنن...رنگ میزنن...بعد ب عنوان تانک باسازی شده به خورد مردم میدن
    • سعید IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      4 0
      جناب 21:12، خرج الکی نیست، واسه امنیت کشورمونه، بفهم ، در ضمن بازسازی تانک مال سالهای گذشته است، ایران به مرحله طراحی و ساخت تانک رسیده است ف نمونه اش هم تانک پیشرفته کرار است که از نظر ظاهری با تانک های دیگر که در کشورمان وجود دارد به شدت متفاوت است و حتی خط تولیدش هم به نمایش درآمد، در ضمن جنابعالی انتظار داری وقتی یک تانک جدید ساخته می شود، فاقد رنگ باشد؟!!!!! خدا شما را شفا دهد که واقعاً روی قوم بنی اسرائیل را هم در زمینه ایراد بی خود گرفتن سفید کردید، وقتی تانکی رونمایی می شود که ظاهری متفاوت دارد و حتی خط تولیدش را هم نشان می دهند، یعنی امثال شما اگر ذره ای عقل داشته باشید ، باید دهان مبارکتان را ببندید، ولی ظاهراً مرض مسری ایراد گرفتن الکی از جانب مشتی بی سواد ،علاج ناپذیر است.!!!!!!!!!!!
    • صادق IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      3 0
      21:12، اینقدر بدبختی که حتی اسم هم نداری؟!!! یک فرد خودکم بین سطحی نگر هستی که واقعیت را انکار می کنی!!!!!، سالهاست که انواع و اقسام تانک در ایران بازسازی می شود، مثل تانک پیفتن و ام 60 وام 47، در ضمن سه نسل تانک ذولافقار ساخته شد و اخیراً هم که تانک پیشرفته کرار ساخته شده است و هیچ کارشناس داخلی و خارجی این مساله را انکار نکرده است، نکنه انتظار داری تانک های ایرانی فاقد رنگ باشند؟!!!! ای کیو جان خوب معلومه رنگش می کنند، تانک کرار از نظر ظاهری تفاوت بسیار زیادی با تانک های موجود در ایران دارد و هر بچه ای هم می فهمد که تانک جدیدی ساخته شده است، فیلم خط تولیدش هم که منتشر شده است، جنابعالی اگر بیماری داری به دکتر مراجعه کن، چرا دستاوردهای ارزشمند متخصصان مظلوم دفاعی کشور را زیر سوال می بری؟!!!!! ای کاش وقاحت حد و مرزی داشت ، ظاهراً وقاحت و بی شرمی امثال شما علاج ناپذیر هم هست!!!!!
  • بهرام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    3 0
    بی نام 21:12، صد بار بهت گفتم قرصاتو جابجا نخور ، این کار را می کنی ، بعد میای به جای نظر دادن هذیان می گی!!!!!
  • شهرام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    3 0
    آقا یا خانم 21:12، نظر جنابعالی چه ربطی به فیلم بالا داره؟!!!! چگونه جنابعالی از کارواش تانک به چنین نظر مشعشعی رسیدی پرفسور؟!!!! هم در طول جنگ و هم در سالهای پس از جنگ ، تانک های مختلف موجود در ایران و تانک های به غنیمت گرفته شده از دشمن بعثی مورد بازسازی اساسی و حتی بهینه سازی و ارتقاء های مختلف قرار گرفته اند، در چند سال اخیر هم به لطف الهی و کوری چشم دشمنان خارجی و داخلی( امثال شما) ، غیر از ساخت سه نسل تانک ذوالفقار ، تانک پیشرفته کرار رونمایی شد و فیلم خط تولیدش هم به نمایش گذاشته شد که جای هیچ حرف و حدیثی نباشد، لابد حضرتعالی انتظار داشتی که تانک های ایرانی فاقد رنگ باشند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تانک کرار فقط رنگش متفاوت نیست دانشمند جان، بلکه از نظر ظاهری با همه تانک های موجود در ایران بسیار متفاوت است و حتی ارتفاع کمتری نسبت به تانک تی 90 روسیه دارد، پس نظر مضحکت را برای خودت نگهدار و اینقدر بی سوادی خودت را با صدای بلند جار نزن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس