کاوه مدنی

اگرچه معاون سازمان محیط زیست به فرارش از ایران اعتراف کرده است و تقصیر را به گردن دیگران انداخته است، اما فرار وی را باید بر اساس جلوگیری از لو رفتن شبکه جاسوسان محیط زیستی تفسیر و تحلیل کنیم.

سرویس سیاست مشرق - در روزهای گذشته، محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس شواری اسلامی، در حساب توییترخود از استعفای ناگهانی و عجیب کاوه مدنی معاون سازمان محیط زیست در خارج از کشور خبر داد.

مدنی خودش اعتراف به فرار کرده است اما همانند حامیانش (دهباشی، میلانی، زیباکلام و ...) فرار خود را به ماجرای متهم بودن به ارتباط با جاسوسان محیط زیستی انداخته است

محمود صادقی، نمایندهٔ تهران در این باره در توییتر خود نوشت: «امروز از یک منبع موثق شنیدم کاوه مدنی معاون سازمان حفاظت محیط زیست، ایران را ترک کرده است. همسر او نیز که ممنوع الخروج شده بود با رفع ممنوع الخروجی کشور را ترک کرد. درس عبرتی برای نخبگان ایرانی مقیم خارج از کشور!»[۱]

البته محمود صادقی قبل‌تر هم دروغی درباره دستگیری کاوه مدنی منتشر کرد که با تکذیب سازمان حفاظت از محیط زیست رو به رو شد و مشخص شد مدنی در بازداشت نیست و به کار خود مشغول است.

روزنامه صدای اصلاحات، از مدنی به عنوان رقاص محیط زیست نام می‌برد

اما چه کسی در داخل حامی مدنی بود و چه کسانی مدنی را فراری دادند؟

به دنبال کشف شبکه جاسوسی و نفوذ کاووس سید امامی و دستگیری چند نفر از عوامل شبکه اسرائیلی – انگلیسی – آمریکایی، حرف و حدیث‌هایی درباره کاوه مدنی استاد دانشگاه امپریال کالج لندن هم سر زبان‌ها افتاد و مشخص شد مدنی یکی از متهمینی است که می‌بایست مشخص شود ارتباطی میان او و دیگر عوامل شبکه جاسوسی وجود داشته است یا خیر؛ اما به دلایلی که مسؤولان دولتی باید شفاف سازی کنند، کاوه مدنی نه تنها مورد سؤال جواب جدی قرار نگرفت بلکه به راحتی به اقدامات خود در سازمان محیط زیست ادامه داد تا جایی که مدنی در روزهای منتهی به ایام تعطیلات نوروزی سال ۹۷، با انتشار ویدئویی از خود، چالش بی زباله را در داخل کشور راه‌اندازی کرد.

اما و اگرها درباره کاوه مدنی ادامه داشت تا جایی که تصاویری از مجلس مختلط رقص و عیش و نوش کاوه مدنی در رسانه‌های غیر رسمی و شبکه های اجتماعی منتشر شد و رسانه‌های حامی دولت و جریان اصلاح‌طلب اعلام کردند که این تصاویر برای قبل از دوران مسؤولیتی مدنی است و هیچ ارتباطی به زمان حال ندارد؛ البته کاوه مدنی خودش هم این تصاویر را تکذیب نکرد و مشخص شد جوان متخصص در امور محیط زیست، در موضوعات دیگری هم تخصص دارد.

در دولت روحانی باز هم کسی پاسخگو نبود که اگر این تصاویر برای قبل از دوران تصدی مدنی در سازمان محیط است، بر اساس کدام مجوز و استعلام امنیتی ایشان توانسته‌اند وارد سازمان‌های دولتی شوند؟

البته بعضی از اخبار و نقل قول‌ها حکایت از آن دارد که تصاویر منتشر شده برای سال‌های قبل نبوده و در زمان اخیر اتفاق افتاده است...

بعد از حواشی به وجود آمده، مسؤولان دولتی هیچ زحمتی به خود ندادن و هیچ خبری از تذکر سوری به کاوه مدنی هم وجود نداشت و گویا مسؤولان دولتی و محیط زیستی از این تخصص مدنی بدشان هم نمی‌آمد.

مدنی چرا اینگونه از ایران خارج شد؟

اما سؤال اصلی این است که مدنی به واسطه حمایت چه کسی و چه کسانی از امپریال کالج لندن (دانشگاه متصل به سرویس امنیتی انگلیس) وارد کشور شده است؟

اما با توجه به حواشی به وجود آمده در سه چهار ماه اخیر، چرا کاوه مدنی باید به راحتی به خارج از کشور برود؟ آیا عدم حضور کاوه مدنی در کشور و استعفای عجیبش در خارج از کشور به معنای احساس خطر شبکه جاسوسی از لو رفتن دیگر ارکان شبکه نفوذ نیست؟

اما به دنبال خروج مبهم اما معنی‌دار مدنی از کشورف شبکه حامی و بعضا شبکه نفوذ در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی فعال شدند که چرا باید یک نخبه ایرانی از کشور خارج شود در حالی که هیچ کس از این افراد پاسخ نمی دهد چرا یک نخبه ایرانی باید اینگونه از کشور فرار کند؟ مگر این فرد چه سوابقی دارد یا داشته است که ترجیح داده اینگونه از کشور خارج شود و استعفای خارج از عرف بدهد؟

باتوجه به شواهد امر، جریان اصلاحات و حامی دولت اعم از مستندساز، سیاست‌مدار و ضد انقلاب، به دنبال وارونه جلوه دادن خروج مدنی از کشور هستند و به نوعی در حال تغییر زمین بازی هستند.

عباس میلانی در حمایت از مدنی، جریان انقلابی را متهم کرده است
صادق زیباکلام، طبق همیشه از شبکه انگلیسی حمایت می‌کند و کاملا زمین بازی را عوض کرده است
حسین دهباشی بدون هیچ اشاره‌ای به خروج و استعفای عجیب مدنی، دیگران را به نخبه کشی متهم می کند

قطعاً خروج بی سرو صدای مدنی و استعفای این چنینی وی را باید در پازل خودکشی مشکوک سید امامی تحلیل و تفسیر کرد و مشرق در آینده مطالب دیگری درباره شبکه نفوذ و مدنی منتشر خواهد کرد.


[۱] -https://www.isna.ir/news/۹۷۰۱۲۷۰۹۷۵۶/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 126
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 49
  • پری IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    69 25
    چی دزدید چیا با خودش برددددد؟؟
    • oo IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      تا دیدند اگه کم آبی بشه میرند ته این شبکه جاسوسی رو در میارند ابرا رو ول کرند تا خشکسالی نشه تا به این بهانه فعلا دنبال جاسوساشون تو داخل نگردند ولی کور خوندند ایران رو سیل ببره کسی هست ته این پدرسوخته های اجنبی رو در بیاره
    • ازاد IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      30 9
      اطلاعات
    • سسس IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      147 8
      خدا لعنت کنه جاسوسهایی رو که با بنزین دروغکی یورو 4 هوا رو آلوده میکنند سفره ابی را میخشکانند و موشکها رو لوو میدند
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      98 13
      "ابرا رو ول کرند تا خشکسالی نشه"... چی مصرف میکنی دوست عزیز؟
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      همین امروز با رییس یکی از دانشگاههای صنعتی قوی صحبت میکردم گفت میتوانیم هر چیزی را تولید کنیم اگر دولتی ها از ما بخواهد ولی افسوس که...
    • صالح ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      68 16
      دوست 15:15 اونی که نوشته <> شایدچیزی مصرف نکرده باشه شاید هم مصرف کرده باشه ولی این که خشک مغزه شکی نیست
    • شیرین IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      7 14
      من فکر کنم شما خشک مغز هستید چرا این سرما و باران زمستان نیامد بهار اومد
    • مهناز IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      21 10
      شما نمیدونید غربیها میتونند جلوی ابرهای باران زا را بگیرند مادر بزرگ من میگفت ابر بهاری مثل گریه بچه میمونه پر خروش میاد زود میره نه الان که همه جا رو دو سه روزه سیل برداشته یکی نمیگه سدها چقدر پر شده
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      18 8
      اطلاعات محرمانه. دزدی که حتما مالی و فیزیکی نیست
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      11 4
      قضاییه پاسخگو باشد اما هزاران دانشمند وطن دوست و متعهد و توانمند در دانشگاهها و شرکتهای دانش بنیان داریم که به راحتی و بدون جاسوسی و خیانت بهترین خدمات علمی را ارائه میدهند .
    • ج د ا IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      2 8
      بعضی ها فکر میکنند نظام باید پاسخگو باشد که چرا چنین رقاص جاسوسی با این وضع از کشور فرار کرده و سپس استعفا داده است - نخیر آقاجان نظام برای همه فرصت داده تا خدمت به کشور و مردم و اسلام بکنند ( وتبعیض قائل نشده مثلا بین فرد تحصیل کرده دانشگاه انگلیس خبیث و تحصیل کرده دانشگاه ایران ) و به کسی با چشم جاسوس و خرابکار نگاه نکرده ( به همین خاطر است که چنین افرادی توانسته اند داخل دستگاههای دولتی مهم نفوذ کنند و به مقام ریاست و معاونت هم برسند ) اما این جاسوسان و عوامل کمک کننده به آنها ( رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست ) بایستی پاسخگو باشند که چرا چنین افرادی را در دستگاههای دولتی به مقام رئیس و معاون رساندند تا به کشور خیانت کنند - خیانت فقط اختلاس نیست ، خیانت بزرگتر وابسته کردن کشور به محصولات کشاورزی و گوشت و مرغ و تخم مرغ خارجی است و از آن بزرگتر ارائه اطلاعات محرمانه کشور به سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه است که به نظر میرسد در این سازمان به وفور وجود دارد / خیانت دیگر رئیس سازمان محیط زیست با همراهی و همکاری حسن روحانی و ظریف ، دادن تعهدات جهت کاهش گازهای گلخانه ای در توافق اقلیمی پاریس است که هیچ کشوری در منطقه ما زیر بار چنین تعهدی نرفته است چون به ضرر کشور و صنعت و کشاورزی می باشد و حتی خود آمریکا هم از این توافق خارج شده است ( مستند نردبان فریب از گروه ثریا را حتما ببینید تا از تعجب شاخ در بیاورید )
  • P IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    خودشون فراری میدن بعد هم آه و ناله میکنن فلانی اختلاس کرد و فرار کرد چطوری ممنوع الخروجی زنش رفع شد!!!خداازتون نگذره
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      27 75
      اینجوری میخواید سرمایه خارجی جذب کنید و بازگشت نخبگان راه بندازید !؟
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      119 9
      ولی خداییش خیییلی دوست دارم بدونم که این منبع اگاه و موثقی که پروفسور صادقی توی توییتاش میگه کیه دقیقا :/
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      31 19
      ما نخبه جاسوس نمیخوایم
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      28 6
      منبع آگاه و البته موثق (برای شخص و حزب ایشون) خود شیطان است. شک نکنید
  • سعيد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    شانس اورد وگرنه شما مي كشتونيدش ! با شروع جنگ اب بين استانها وخشكسالي پيش به سوي قحطي ، مبادا كسي برقصد؟!
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      37 35
      خیلی اتفاقی خودکشی میشد
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      31 28
      خفه شو منافق
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      19 21
      خیلی ناراحتی که جاسوسی که این همه هزینه اش کردین شناسایی شده نه؟
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      13 17
      شما اصلاح طلب ها مملکت را به فنا دادید ... با فرمون اینها مملکت در اینکه نزدیک تبدیل به ۱۲ کشور خواهد شد
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      4 2
      زود ساقیتو معرفی کن نکنه مخ بزرگ صادقی ساقی شما ست یا عبدی و یا زیبا کلام و ......................
  • حسین PL ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    معمولا افرادی که بیگناه هستند از کشور فرار نمیکنند و وایمیسن و بیگناهی خود را ثابت میکنند یا حداقل میدونن که کاری نکردند که چیزی علیه اونها باشه. تقریبا بدون استثنا هر کس که در رفته مجرم بوده. اگر ارتباط داشته با دستگاههای اطلاعاتی غربی که احتمالش کم نیست و افرادی در وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی تسهیل کردند فرار این فرد را باید به شدت و سرعت پیگیری بشه و دستگیر بشن , نفوذ از این تابلوتر؟
    • F IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      61 70
      آخه تنها در کشور ما باید افراد مرتبا در حال احراز برای صلاحیت ، بی گناهی ،عدم خیانت و ..... باشند. چون ما خیلی باهوشیم و همه دشمن هستند حتی اگر خلافش ثابت شود. حسین جان نخبگان اگر دنبال این لوس بازی ها بودند که پیشرفت نمی کردند.
    • PL ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      اسم یک نفر را بگو که مجازات شده ولی جرمش ثابت نشده؟
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      34 75
      آخه اینجا هیچی نشده طرف یکماه یکماه بازداشت موقت میکنن و امنیت جانی نداره وکیل و دادگاهش هم علنی نیست
    • NL ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      22 11
      اتفاقا مجرم در نمیره ولی متهم مظلوم اگر در نره به جا مجرم دارش میزنن
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    66 32
    عیبی نداره جوان انقلابی کم نداریم
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    آشغالهای بی بوته بی مقدار اگر تخصص داشتید این قدر ادعا نمی داشتید - تمام تخصص شما تبختر و دک پوز و رقص و جلف بازی و جلبی و خوش رقصی برای بیگانه است پول نفت و زندگی در شهر رانت ها تهران خوشی زیادی عایدتان کرده و خوشی زده زیر دلتان توهم تخصص زده اید
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      19 81
      دوست عزیز چرا حالا به تهران جفتک می زنی.
    • صالح ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      2 4
      خشک مغز
  • تازه مسلمان نروژی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    خداوند وطن فروشان معوج و منحط را لعنت کند
  • فرجام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    86 3
    کار برای مشکل سازان ساده شد. اگر بخواهیم رد پای نفوذی های اصلی را که پس از بگیر و ببند های بی معنی برای کشور هزینه تراشیده اند را پاک کنیم و بتوانند طلبکار باقی بمانند بهترین راه خارج کردن چند فرد شناخته شده می باشد. فراری دادن خاوری و ترساندن مدنی و فراری دادن او و ... بهترین راه طلبکار شدن به جای پاسخ گویی است
  • SE ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    50 18
    کار انگلیسی های داخلی است. اول دعوتش کردن بعد به دروغ گفتن بازداشت شده بعدم انتشار یه عکس بعدم فرار ...در تولید اپوزیسیون صادراتی استاد هستن
  • مانی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    اگر کاوه مدنی رو فراری نمی دادند پای خیلی از آقایون و خانومهای حاضر در دولت کنونی و دولت اصلاحات وسط می اومد !!! اما مهم نیست این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد !!!
    • امید IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      همین شما ها چند سال دیگه که آب نداشتید بخورید میگید مقصر اصلاح طلبان بودند نمیگید که آقایان به اصطلاح اصولگرا اجازه ندادند افراد با سواد و تحصیل کرده بیان سرکار. التماس کمی تفکر.
    • مانی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      از کی تا حالا اصلاح طلبها دلشون برای مملکت سوخته که این دومیش باشه ؟؟؟!!! کسانی که بچه هاشون همه تو انگلیس درس میخونند و همه شون تابعیت غرب رو دارند برای این مملکت دلسوزند ؟؟؟!!!
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      58 9
      نخبه های اصلاحاتی! قراره جلوی خشکسالی خودکرده شون رو بگیرن!!!! عجب منتی میذارن به سرمون
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      110 7
      باسوادهایی که مشاوره واردات گندم و وابستگی صد در صد کشاورزی میدن خیانتکار و مزدورن
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      18 9
      همین با سوادها رآکتور اراک را بتن ریزی کردند. ما الان با سواد زیاد داریم. با غیرت کم شده.
  • پیر پسر فقیر و بیکار و بیمار ایران IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    این متخصص غوره نخوره مویز شده ! بجای اینکه بیاید برنامه حفظت از محیط زیست بدهد، شاخ غول شکیته گفته کشاورزی تعطیل و وادرات محصولا کشاورزی شود و ایارن نبیاد دنبال خودکفایی گندم بورد! مثلا بیسوادهای ایارن نمتوانستند این حرف بزنند! احمق نمی داند الان کشورها با حکومت ملی هر کاری میکنند امنیت غذایی و داروییداشته باشند! ایارن می تواند با نصف مصرف آب، کشاورزی داشته باشد، اما نیازمند فناروی و دانش متخصص است./ این آقا تهفه انگلیسی مشکوک بود و باید دیپورت میشد.
  • خیاوی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    ببین کسی ازرییس محیط زیست سوال میکنه که اینهمه بیکار وباسواد ودانشمند داریم چراباید همچین ادمایی بیان توسازمان ؟ اون رقاص که خودسری نرفته بود اونجا
  • پیر پسر فقیر و بیکار و بیمار ایران IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    بهتر است متخصص نداشته باشیم تا اینکه متخصص نفوذی باشد که می گفت کشاورزی تعطیل شود و واردات کنیم. او اگر متخصص وطن پرست بود راه حل میداد چگونه تولید کشاورزی کالا راهبردی داشته باشیم و در عین حال محیط زیست حفظ شود.
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      11 9
      نظرتون جالب و قابل توجهه، کاش بقیه هم میفهمیدن
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    118 4
    روزی دست شان رو خواهد شد و رسوای این عالم خواهند شد حامیان شان هم پیش خدا باید پاسخ بدهند
  • اصلاح طلب هزار آتیشه IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    درود بر کاوه مدنی درود بر اصلاحات چشم ساندیسی ها کور
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      چون جاسوس سرویس های اطلاعاتی غربی بوده بهش درود میفرستی انگل آشغال ؟
    • محمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      کودتو بخور
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      13 6
      فیتیله این مزدور کثیف اسلاحاتی خیلی بالاست
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      3 1
      سرت تو یک آخوره با کاوه مدنی
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    92 5
    چرا اصل موضوع را نمیگید کی هست این آقا؟؟؟ فامیل کی هست؟؟ الکی که معاون محیط زیست نشدهو الحمدلله این مملکت 30 سالی هست بدون پارتی از کارشناس بالاتر نمیری در حد برده باید بمانی. لطفا اصل موضوع زا بگید
  • اسفار اربعه IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    81 3
    بایدنخست روشن شود که چرا جلوی خودکشی سید امامی وحالا فرار همدست او گرفته نشده است؟
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    118 5
    خدا لعنت کنه هر چی خائن و افساد طلبه
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    121 8
    اینقدر از این نخبه تر در کشور هست که کاوه و زیبا کلام و این میلانی بی ادب توشون گم می شوند. نخبه جاسوس نمی خواهیم .
  • احمد IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    91 7
    هردم از این باغ بری می رسد ! این آقاهم درانگلستان تحصیل کرده بود چه وجه تشابهی!
  • علی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    91 6
    سیستم اجرائی کشور یک پاکسازی درست و حسابی میخواد.در ضمن آقای دهباشی حمایتتون از روحانی و بعد هم به غلط کردن افتادنتون از یاد نرفته هنوز.میلانی رو نمیشناسم .ولی اون دوتای دیگه دلقک بازیشون دیگه شورش دراومده.من نمیدونم چرا مشرق شان خودش رو با آوردن اسم این دوتا پایین میاره؟!
  • مهدی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    17 4
    آدم حسابی ما دنبال یه مشت پول و یا جمجمه خراب این خائنین به مملکت نیستیم چطور ایشان سینه اش برای انگلیس یا کانادا چاک میشود بس چرا برای خدمت به زادگاهش خائن میشود و شماها هم مثل ایشان سینه خائن دارید از او حمایت می کنید ولی ما از این کشور در مقابل شما خودفروشان حمایت و مقابله خواهیم کرد.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    19 7
    هرگز ملتی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخواست...
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    رقص با زنان کاباره و مشروبخوری این جاسوس اصلاح طلب یک امر عادی و طبیعیه . بسیاری از اصلاح طلبها تو خود ایران هر شب بساط منقل وافور و عرق سگی و فیلمهای مستهجن ماهوارشون براس . فرداشم که میرن سر شغل و مسئولیتشون با تمام توان از ترویج فساد حمایت میکنن
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      10 45
      الله و اکبر از این تهمتها....برادر جان همه؟!!!!
    • اصلاح طلب AE ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      11 9
      اشتباهی مثبت دادم اما رفتار و منش اصلاح طلبان جوری که آدم نهخودآگاه این فکرارو تو ذهن می یاره ،مصداقای خدانشناسی تو این جماعت خیلی زیاده
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      10 4
      علاوه بر تمام اینها که گفتی به حد نهایت بیسواد هم هستن. طرف به جای "الله اکبر" نوشته "الله و اکبر"
  • اصلاحات IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    اگه ساندیسی ها بذارند ما میتونیم پیشرفته ترین و متمدن ترین کشور جهان بشیم
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      140 9
      سی سال مملکت با تمام درآمدش دستتون بود چی کار کردین غیر از چاپیدن و جاسوسی
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      مشکل اینه که این ساندیسی ها خودشون هنوز نتونستند یه کارخونه ساندیس سازی راه بندازند!!!
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      16 8
      برین خدا رو شکر کنین که هستن، اونوقت گناه بی عرضگی خودتونو گردن کی میخواستین بندازین
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      20 10
      ۳۰ سال اقتصاد کشور دست شما کاسه لیس های امریکا هست هر روز بدترش کردید ، اما صنایع نظامی و علمی که در دست نیروی مؤمن بوده باعث شده ایران قدرت منطقه ای بشه و کسی جرات حمله به ایران رونداشته باشه
    • محمد IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      15 3
      شما در ضمینه کودخوری پیش رو هستید به راهتون ادامه بدید!!
    • محمد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      9 6
      ۱۷:۳۷ عوضش کلی کود هست برا شما گذاشتن تا میل کنید
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      13 5
      کوتاه بیا اسلاحتلب بی عرضه از پس مدیریت یه شهر بر نمی یاین می خواین کشور مدرن بسازید؟
  • پیر پسر فقیر و بیکار و بیمار ایران IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    17 13
    من دارم هشدار می دهم، توطئه بزرگ علیه موجودیت ایران در میان است. من دارم می گویم می خواهند هلوکاست راه بیندازند مثل جنگ جهانی اول (رهبری از سازندگان فیلم یتیم خانه ایارن تقدیر کرد و این نشان داد رهبری هم اگاه است بر اهمیت راهبردی خودکفایی بر تولید غلات). من از برخی کاراهای سپاهی و بسیجی ها خوشم نمیاد مثل همین دخالت در امور سبک زندگی شخصی مردم متاسفانه دارند بی خودی مردم نارضی میکنند اینکه مثلا من نوعی شراب بخورم و با روسپی بخوایم مروبط به زندگی خصوصی خودم است . الان بسیاری از پسران ایرانی معتاد به استمنا شدند چون نمی توانند ازدواج کنند و به زن دسترسی داشته باشند این باعث گرایش به همجنس گرایی و جبونی و ترسویی انها شده و این خطر است ایارن بشود مثل فرانسه جنگ جهانی دوم و عرضه دفاع از شکور نداشته بانشد! مصرف گوشت پایین امده و این روی شجاعت نسل تاثیر دارد. مصرف گوشت ایارن پایین امده و در حالی اسرائیل سالی 200 کیلو گوشت میخورند برای هیمن این قدر بیرحمانه به دشمننشان حمله میکنند، ولی ایرانی حتی یک دهمش نمیخروند این رزژیم های گیاه خورای ادمها را بزدل میکند!!! ساهی و بسیجی با غیرت بهوش باش امنیت غذایی و دارویی شوخی بردار نیست /
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      11 8
      من هم بهت هشدار میدم احتیاج به روانپزشک داری !
    • محمود IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      8 4
      نفری سالی 200 کیلو گوشت میخورن؟دهن هر چی گاو گوسفند سرویس کردن پس
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      1 2
      مشرق نیز حالا کامنتهای زشت علیه من منتشر شد این اسناد منتشر کن درباره مصرف گوشت / این حق من است در جواب اهانت کنندگان: http://www.asriran.com/fa/news/448082 https://www.khabaronline.ir/detail/289319/society/health متاسفانه لینک آن سرانه 200 کلیوگیر نیاوردم
    • پیر پسر فقیر و بیکرا بیمار ایران IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      4 4
      آن کسانی توسط مشرق بی اخلاق به یک وطن پرست تهین میکنند همانهایی هستند که جاسوسانی مثل کاوه مدنی میاروند در ایران/ من خودم معرفی کردم/ من طبقه فقیر جامعه ام/ برای چندیمن ثابت شد چرا امثال من میورند رد شبکه های معاند علیهع نظام حرف می زنند چون در رسان های داخلی بی پناه و بی پشتیبان هستند./ فقرا همه جا مظلوم هستند
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      13 0
      آخه اون بچه بسیجی ۱۵ ساله در تو جنگ جلوی عراقی هیکل گنده با شجاعت می ایستاد مگه چقدر گوشت خورده بود ؟! شجاعت به معنویت و ایمان هست و نه به گوشت خوردن ! اون سربازهای امریکایی که تو خلیج فارس دستگیر شدند و گریه می کردند مگه کم گوشت خورده بودن؟ سرباز صهیونیست رو همه میدونند ترسو هستند فقط کودک کشی خوب بلدند ، چیزی که ترسو می کنه دلبستگی به دنیا و علاقه به هوسرانی هایی هست که گفتی اشکال نداره ! همین هوسرانی ها آدم رو بی غیرت و ترسو میکنه
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      2 1
      هم وطن ها از بچه بسیجی ها می گویند رفتن شجاعان جنگیند و شهید شدند/ درود بر انان و روحشان شاد و قرین باری تعالی/ اما همون دهه شصت که جنگ بود نمیدانم یادتان هست دولت چقدر یارنه میداد، مردم دغدغه امنیت غذایی و دارویی نداشتند/ این دوستان محترمی که فکر میکنند با شکم گرسنه می شود یک کشور 40 سال نگه دارند حقیقیتا باید بروند درسهای ژئواستارتژی و ژئوپلتیک مطالعه کنند/ ملتی که نتواند شکمش سیر کند دیر و یا زود از کمبود توان جسمی و مغزی به زمین می خورد/متوسط ضریب هوشی ایران الان به 80 رسیده (بخشی از بر میگردد به فرار میلیون ها نخبه مثل میرزاخانی) در حالی همه کشورهای مدرن نزدیک 1.0 و بالاتر است. /کی بالاخره تن به منطق علم و دانش میدهیم؟!
    • دکتر نصیر IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      1 0
      فراموش کردن بگم گناهان کبیره باعث ترس انسان از مرگ برزخ و قیامت و جان دوستی شدیدی میشه افرادی که بخصوص گناهان کبیره کنن به شدت از جنگ و شهادت می ترسن
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      2 0
      به همه مربوطه و همه مکلفند که دست جاهل را بگیرند و به راه بیارن... تو هم از پشت نقابت بیا بیرون ! بعد هم میتونی بری فیلمنامه برای فیلم بعدی اصغر فرهادی بنویسی اینقدر که سیاه نمایی کردی ....
  • اكبرخان IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    14 2
    اي ول به همتون. بابا اينقدر تو مملكت نخبه داريم پس چرا وضع مملكت همينه. اقا كجاش نخبه بود واسه ما هم توضيح دهيد.
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      9 1
      آخه هم نخبه نما داریم، هم نخاله داریم!
  • پیر پسر فقیر و بیکار و بیمار ایران IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    23 3
    من دارم هشدار می دهم، توطئه بزرگ علیه موجودیت ایران در میان است. من دارم می گویم می خواهند هلوکاست راه بیندازند مثل جنگ جهانی اول (رهبری از سازندگان فیلم یتیم خانه ایارن تقدیر کرد و این نشان داد رهبری هم اگاه است بر اهمیت راهبردی خودکفایی بر تولید غلات). من از برخی کاراهای سپاهی و بسیجی ها خوشم نمیاد مثل همین دخالت در امور سبک زندگی شخصی مردم متاسفانه دارند بی خودی مردم نارضی میکنند اینکه مثلا من نوعی شراب بخورم و با روسپی بخوایم مروبط به زندگی خصوصی خودم است . الان بسیاری از پسران ایرانی معتاد به استمنا شدند چون نمی توانند ازدواج کنند و به زن دسترسی داشته باشند این باعث گرایش به همجنس گرایی و جبونی و ترسویی انها شده و این خطر است ایارن بشود مثل فرانسه جنگ جهانی دوم و عرضه دفاع از کشور نداشته بانشد! مصرف گوشت پایین امده و این روی شجاعت نسل تاثیر دارد. مصرف گوشت ایران پایین امده و در حالی اسرائیل سالی 200 کیلو گوشت میخورند برای هیمن این قدر بیرحمانه به دشمننشان حمله میکنند، ولی ایرانی حتی یک دهمش نمیخروند این رزژیم های گیاه خورای ادمها را بزدل میکند!!! ساهی و بسیجی با غیرت بهوش باش امنیت غذایی و دارویی شوخی بردار نیست / پاسدار کیان ایران زمین. کار انها در شناسایی تیم جاسوسی محیط زیستی شاهکار بود/ درود بر شما فرزندان ایران زمین. این کاوه مدنی یک مزدور بود و میخواست مسئولان ایران پرست داخلی فریب دهد و گفته بود: کشاورزی تعطیل کنید و محصولات غذایی مثل گندم وارد کنید!! این مزدور بجای اینکه علم نداشته اش بکار گیرد بگوید چگونه ما در آب صرف جویی کنیم تا محصولاتمان بهره وری زیاد شود، امده می گوید گندم نکاریم و وارد کنیم، این مزدور برود به صهیونیست های نژاپرست مشاوره این چینینی بدهد اگر در اسرائیل او را از خشتک آویزان نکردند!
    • دکتر نصیر IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      2 1
      عزیز من ما در اسلام موضوعی داریم به اسم صیغه و چند همسری برای کنترل میل جنسی اینکه توسط یه مشت لائیک صیغه و چند همسری که اتفاقا در صدر اسلام به شدت رواج داشت در ایران با خیانت یکی دانسته شده تقصیر اسلام نیست!! دوما همین گوشتی که شما میگی باعث تقویت شدید میل جنسی میشه و اصولا مسلمان باید دنبال کنترل و حتی کاهش میل جنسیش باشه وگرنه نه فقط مسلمانیش بلکه جوانی تحصیل شغل خانواده فامیل و..اش به باد میره! دوما بی تفاوتی نسبت به گناهان کبیره آنهم با تعهدی که اسلام به گردن هر مسلمانی چه رصد به خلفای اسلامی گذاشته بزرگترین گناه هست اگر دقت کنی خیلی از برخورد ها بیشتر جنبه نمایشی داره وگرنه اگر قرار بود برای زنا و لوط و استمنا حکم قصاص گفته شده در قرآن اجرا بشه سالی یک میلیون نفر رو باید حد می زدن!....رشوه پارتی بازی و..اگر در ایران بین مردم زیاد شد فقط به خاطر همین بی تفاوتی ها بود...مطمئن باش اگر در قضیه گناهان کبیره هم بریم به سمت بی تفاوتی همین وضع در مورد گناهان بکیره آنهم در ملاء عام رخ میده اصولا بهترین کار آموزش کنترل و حتی کاهش میل جنسی هست بخصوص توی این شرایط بمباران سیگنالی جنسی از زمین هوا فضا و دریا که حتی یک فرد متاهل رو برای خیانت و حیوان شدن داره دیوانه می کنه...آخر الزمان هست نه شرایط عادی
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    11 26
    با این فراری دادن نخبگان , امیدی به اینده روشن نیست
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      15 21
      کاش قبل از فرار وافور و بطری ویسکیشو به تو هدیه میداد . فعلا رفته اطلاعات جاسوسیشو بده سیا جونت
    • P IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      12 4
      نخبه نداریم دولتها یک عده را بقدرت میرذسانن و نخبه معرفی میکنن و افرادی مثل شما باورشان میشودنخبه هستن !!
  • میلاد IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    14 2
    هرکی به این مملکت خیانت کنه عذاب بدی در انتظارشه اونم با این وضعیت معیشت خانوار http://www.smsecurity.ir/
  • سجاد IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    23 1
    بارها شنیده ایم که از فتنه های آخرالزمان نترسید چرا که منافق رو رسوا می کنه. فکر می کردیم آقای دهباشی از مسیر اشتباهی که انتخاب کرده بود برگشته اما این مساله نفاقش رو آشکار کرد. مسئول رقاص در جهموری اسلامی نخبه محسوب میشه؟
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    28 1
    خود رئیس سازمان محیط زیست باید برکنار بشه و دستگیر بشه چرا این فرد معاون محیط زست کرده
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    27 1
    کم کم گند بقیه شونم درمیاد
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    26 3
    ابتکار باید محاکمه بشه
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    23 5
    حالا این رقاص تا الان چیکار برای کشور کرده بود ؟ اینها به جز گند زدن کاری نمی کنند بهتر که رفت ، امثال شهید شهریاری هستند که برای مردم و کشور کار می کنند، نه این اوباش مثلا تحصیل کرده
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    20 4
    هیچ نخبه مدیری به خاطر رقص و ... فرارنمی کند!!!! چیز دیگری نیست؟
  • 4444 GB ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    19 9
    نخاله ها در قدرت . نخبه ها در عزلت
    • P IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      13 2
      نخبه نداریم دولتها هر کسی را بخواهند به قدرت میرسانن و نحبه معرفی میکنن .نخبه کسی ست که دردی از مردم را دوا کند !
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      15 3
      درست میگی. نخاله ها شدن وزیر و رئیس جمهور و معاون وزیر و معاون رئیس جمهور و معاون معاون رئیس جمهور و جوانهای باسواد و خادم و علاقه مندبه خدمت همه در حاشیه
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      14 5
      نخبه میگسار رقاص فقط تو مکتب اصلاحات پیدا میشه
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    14 2
    ولی رقاص خوبی بود
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    20 4
    آغای زشت کلام بازم دست یکی دیگه از جاسوساتون رو شد داری یقه جر میدی ؟ راستی از میلیاردها تومن پول جمع شده برای کمک به زلزله زدگان چه خبر ؟ خوش میگذره به سلامتی اصلاحات ؟
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    17 4
    همینکه صدای جیغ بنفش جیره خواران و عمله قلم بمزد آمریکا و انگلیس بلند میشه نشون میده که دشمن یکی از عوامل کلیدی شو از دست داده و ما فریاد درد آلود دشمن رو از حلقوم غربزده های تابلودار مانندو ..... شنیده میشه .
  • عبداهی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    12 3
    مملکت مانخبه وفوق متخصص زیاددرهمه رشته هادارددرکشاورزی ودیگررشته ها امابه انهامیدان نمیدهند.مگه ما50سال پیش اصلافراورده کشاورزی یا دامی واردمیکردیم.باهمین امکانات موجودمیشود5برابرجمعیت فعلی رااداره کرددرصورت مدیریت صحیح منابع کشور.
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    7 22
    امثال شما مشرقیا که خشک مغز و متحجر هستید باعث فرار نخبه ها از کشور میشید
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    8 18
    خیلی احمقی مشرق
    • ماهان IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      1 4
      کافر همه را به کیش خویش پندارد
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    17 10
    همین کاوه مدنی چه کاری کرده که اونونخبه معرفی میکنن ؟ منکه بادیدن رقص وقیافه های اسراییلی همراهش فکرنمیکنم وقت داشته نخبگی کنه !!؟ خروچهارپاخودتونید شرامخوارها کیش !! ایران الان ابرقدرتیه که آمریکاهم حریفش نیس وازشمامیپرسم این حدازقدرت وپیشرفت بدون نبخگی ممکنه ؟ پس خفه شین ومنتظربعدیاش هستیم .خاک توسرتون مزدورهای انگلیسی . مثل شمااززمان صفوی تابحال بودن امابجزنابودکردن خودشون هیچ غلطی نکردن .
  • DE ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    13 5
    هرکس حسابش پاک است از محاسبه و حساب کتاب چه باک است ؟ این شخص مطمئنا یه ایرادی درکارش بوده که فرار کرده . وحالا هم که فرار کرده دارن منت سر مردم میزارند که نخبه بوده و خیلی انیشتن بوده . اگر کسی بخواد به مردم و کشورش خدمت کنه مگر جلوش رو میگیرند ؟؟
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    6 1
    ان قدر بی کفایتی در سازمان های دولتی زیاده که شما گیر دادین به شخصی که فکر میکنه اونور اینده بهتری داره
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    4 9
    کارکرد و دانشش مهم بود حالا معلوم نیست کجا و تو کدوم مجلسی یه قری هم داده باشه به ما چه ربطی داره
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
      1 0
      اولا یکی بگه کارکردش چی بوده. دوما وقتی مسئول شد قرش به خیلی ها ربط داره.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    11 3
    چطور انگلیس رفته بود برای دکتر شدن؟ ام ای شش از ده سال قبل روی ان و امثال آن کار میکرد؟
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      4 0
      مهم این دکتر های سیاست باز خودمون هست که آنقدر نخبه هستند انگلیس نرفته از لیسانس یکسره دکتری گرفتند نخبه این ها هستند این ها را در دولت و مجلس دریابید بعدا نگویید مغزها فرار کردند خدایی هیچ کس نمی تواند در عرض 4 سال یک کشور اسلامی را به خاک سیاه بنشانند که اینها به خاک سیاه نشاندند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    9 5
    زدم تو ویکی پدیا، اگر این رزومه است پس رزومه من در حد خارق العاده است!! نخبگی بعضی ها در حد چرب زبانی و سخنرانی هست. تجربه هم اخیراً ثابت کرده با حرف درمانی کاری پیش نخواهد رفت؛ حالا هی خوشگل حرف بزنید و آدم هایی بیارید که براتون خوشگل حرف بزنند و تأثیر گذار !!!!
  • ملایی IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    18 9
    اینکه کثافتی مثل این شخص فرار کرده عجیب نیست چون کثافت تر از او زیاد داریم که به اسم نخبه حمایتش کردند وحالا هم او را قهرمان معرفی میکنند توییت بعضی از این کثافت ها را که متاسفانه نماینده مجلس هم هستند بخوانید.
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      4 2
      دقیقاً
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    16 4
    وطن فروشی مد شده است
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    4 1
    مسیر پیشرفت بعضی ها از راه های دیگه ای نه از راه علم و تخصص . این آقا هم از راه جاسوسی به اینجا رسیده . انقدر نخبه های واقعی و وطن پرست های واقعی تو مملکت داریم که با وجود همه بی مهری ها و کم توجهی ها مهاجرت نمی کنن . چرا اونا رو درنمیابید ؟ یعنی الان یه خائن فرار کرد خاک برسر شدیم؟!
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    3 2
    این دهباشی مثل اینکه با مدنی همدسته که ایقدر تعریفش می کنه .آقای دهباشی حالا یکی نیست به تو بگه مگه چقدر سواد داری که داری به کسی میگویی نخبه که ملتش را ناتوان جلوه میده و به بیگانه وابسطه اش می کند .آره کاوه مدنب در نابود کردن ایران یک نخبه بود با اون کارهاش صدام رو از خودش راضی کرد.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    5 0
    ای خدا یعنی میشه یک روز از شر همه ناکسانی که ایران و ملتش را رو به فساد کشاندند نجات پیدا کنیم
  • احدی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    12 1
    آقای دهباشی امروز از کدوم سمت باد وزیده معلومه با خودت چند چندی
    • US ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      5 1
      طرف تو دارودسته افساد طلبهاست و تا حالا داشته برای خودش وجهه مثبت درست میکرده تا الان از این وجهه ساختگی اش خرج کند
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    6 4
    جاسوس کثیف میشه نخبه برای آدمهایی که به دستشویی حرم گیر میدن اما به جاسوس مدال !
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    5 1
    تو دولت شیخ چه خبره ؟
  • ساندیس خور IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    2 1
    آقا به درک که رفت ماشالا اینهمه نخبه ی ساندیس خور داریم نخبه میخوایم چیکار
  • محمد علی IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    توهم توطعه نخبه کشی آقای نویسنده محیط زیست هم آلوده سیاست بازی تان کردید عقل هم بار گرانی است که به هر کس ندهند
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    متاسفانه عمدتا افراد وقتی میروند خارج در مراسم مختلط میروند و ....میخورند و کار غیر شرعی میکنند و تصور میکنند ازادی یعنی این و با این کار حقوق انسانی کامل رعایت شده و دموکراسی یعنی همین بی بند و باری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس