کد خبر 847551
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
دکتر نوروزی

معاون ورزشی باشگاه استقلال آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، دکتر امین نوروزی درباره مصدومیت وریا غفوری در بازی با الهلال عربستان اظهار داشت: وریا مشکلی ندارد و در بازی‌های آینده می‌تواند استقلال را همراهی کند.

وی در مورد تعویض فرشید باقری در ابتدای بازی روز گذشته به دلیل مصدومیت تصریح کرد: باقری 4،5 روز با تیم تمرین و مربیان را مجاب کرد که بازی کند. او در بازی با الهلال از ناحیه پشت ران احساس گرفتگی کرد و کادر پزشکی داخل زمین تیم تصمیم گرفت که این بازیکن را بیرون بیاورد. در روزهای آینده در مورد این بازیکن نظر نهایی داده می‌شود.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در خصوص مصدومیت طولانی مدت سیدمجید حسینی گفت: یکی از نادرترین و کمیاب‌ترین مصدومیت عمر ورزشی‌ام را در مورد حسینی دیدم. او دچار پارگی عضله و نیام کف پا شده بود. کسانی که قوس پایشان بزرگ یا کوچک باشد، دچار این مشکل می‌شوند. از حسینی MRI گرفته‌ایم و پارگی عضله او برطرف شده، اما باز هم باید تمرینات بدنی و قدرتی انجام دهد تا وقتی برگشت دوباره دچار مصدومیت نشود.

نوروزی در پایان تاکید کرد که برای کادر پزشکی استقلال در درجه اول سلامتی بازیکنان اهمیت دارد و پس از رسیدن به سلامتی کامل می‌توانند در خدمت تیم باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس