کد خبر 847509
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
والورده و مسی

سرمربی بارسلونا تیمش را آماده بازی با سلتاویگو کرده است و از احتمال استراحت دادن به مسی خبر داد.

به گزارش مشرق، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با سلتاویگو در هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا آمادگی بازیکنانش را مورد اشاره قرار داد.

 

 او اظهار داشت: این فصل 3 بار با سلتا بازی کرده‌ایم. آن‌ها فصل خوبی را سپری می‌کنند و  برای سهمیه لیگ اروپا می‌جنگند.می‌دانیم چه تعداد امتیازاتی لازم داریم تا قهرمان شویم و آنها هم می‌دانند چه هدفی را دنبال می‌کنند. نتایج سالیان اخیر سلتاویگو مقابل بارسا و همچنین نتایج‌ آن‌ها مقابل تیم‌های بالای جدولی نشان از قدرتشان دارد. تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت. هفته مهمی در پیش داریم و  انتظار یک نمایش شبیه به بازی رفت  و جدال در جام حذفی را دارم؛  جایی که سلتا فشار زیادی به ما وارد کرد. یک بازیکن اضافه در میانه زمین قرار می‌دهیم تا برتری عددی  ایجاد شود و پرس به شکل بهتری انجام گیرد.. سلتا در بازی مالکانه فوق العاده است و یک بازیکن بزرگ به نام یاگو آسپاس دارد. آنها بازیسازی از عقب را استادانه انجام می‌دهند.

 والورده در پایان افزود: استراحت کردن مسی مثل دیگر بازیکنان یکی از احتمالات است اما نگران وضعیت بدنی او نیستم. حال مسی خوب به نظر می‌رسد و مقابل والنسیا هم نمایش خوبی داشت. آرژانتین بابت لیونل  خیالش راحت باشد!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس