کد خبر 847419
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
فریرا

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: ما برتر از پرسپولیس بودیم، فقط فرصت از دست دادیم.

به گزارش مشرق، اوسوالدو فریرا بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: باید بگویم اگر چه دوم شدیم اما حق مان دومی نبود. پرسپولیس تیم خوبی است و جو ورزشگاه هم عالی بود. ما تیم برتر بودیم و فرصت های گلزنی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: یک گل زدیم که اصلا آفساید نبود و کاپیتان پرسپولیس هم باید از زمین اخراج می شد و ما سرتر از حریف بودیم. تیم سرتر گروه بودیم و حق مان نبود که دوم شویم. در حالی که برتر بودیم باختیم. به پرسپولیس هم به خاطر صعود تبریک می‌گویم.

سرمربی السد در مورد اینکه مهاجمان تیمش تمرکز لازم را برای گلزنی نداشتند و باخت شما به این دلیل بود یا شانس زیاد پرسپولیس، گفت: گاهی اوقات تیم هایی که بازیکنان باتجربه زیادی دارند اشتباه هم می‌کنند. بازیکنان ما با داور صحبت می‌کردند چون برخی تصمیم های داور درست نبود.

فریرا تاکید کرد: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم فقط بازی کنند و به داور کاری نداشته باشند و به بازی خشن رو نیاورند زیرا بازیکنان ما به اندازه پرسپولیس از نظر فیزیکی خوب نیستند. اگر کاپیتان پرسپولیس اخراج می‌شد شاید نتیجه فرق می‌کرد. درست است مدافع ما یک اشتباه کرد و گل خوردیم و یک گل هم زدیم که کمک داور به اشتباه پرچم زد و کاری هم نمی شود کرد. داور مسابقه در حدو اندازه این بازی نبود.

فریرا در مورد اینکه مدافعان چپ و راست پرسپولیس راحت حمله می‌کردند، اظهار داشت: عبدالکریم حسن را در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و شاید اگر عبدالکریم بود قوی‌تر می شدیم. اگر کریم بود هم در فاز حمله و هم در خط دفاع بهتر بازی می‌کردیم ،‌اما امروز به جای او یک بازیکن در پست غیر تخصصی بازی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس