کد خبر 847368
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
یمن

منابع یمنی از عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن ضد مزدوران وابسته به آل سعود در الجوف و تعز و کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، دهها نفر از مزدوران وابسته به آل سعود در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های المتون، الغیل و المصلوب در استان الجوف کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات نظامی ضد مواضع مزدوران در السلان، نوبه صابر و کبری الباحث در المصلوب در استان الجوف انجام دادند. این همزمان با عملیات ضد مواضع مزدوران در وادی شواق در الغیل و قعیطه در المتون بود.

بیشتر بخوانید:

دلیل تغییر محل نشست"سران اتحادیه عرب"چه بود؟+فیلم

به گفته این منبع نظامی؛ در جریان عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند و بقیه پا به فرار گذاشتند. در این عملیات غنایم جنگ به دست یمنی ها افتاد.

از سوی دیگر در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران آل سعود در جبهه ساحل غربی تعز شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمن اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران را در خالد و جنوب پل الهاملی در موزع تعز هدف قرار دادند.

همزمان تظاهراتی در استان حجه علیه جنایات آل سعود ضد یمنی ها برگزار شد.

این در حالی است که جنگنده های سعودی مناطقی از استان صعده را بمباران کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    1 0
    الحمد للّٰه
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    0 0
    حملات به ریاض نشان از این میداد که انصارالله یکی از شهرها را فروخته است نباید انصارالله از شهرذ میدی عقب نشینی می کرد وگرنه در محاصره می افتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس