کد خبر 847245
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
تیراندازی نمایه

پلیس لرستان در خصوص انتشار فیلمی که افراد در آن آزادانه و بدون هیچ ترسی با سلاح جنگی درخیابان اقدام به تیراندازی کرده و حتی لامپ تیر چراغ برق را نیز مورد شلیک قرار می‌دهند توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، چند روزی است که فیلمی در فضای مجازی دست به دست می‌شود با این مضمون که چند مرد با سلاح جنگی بر دست در خیابانی در خرم‌آباد اقدام به تیراندازی می‌کنند.

انتشار فیلم تیراندازی بدون محابا، ترس و بی‌هدف افراد مسلح در خیابانی در روز روشن، چرخیدن فاتحانه با سلاح در دست در خیابان و تیراندازی به هوا، آسمان و حتی لامپ‌های تیر چراغ‌برق، حس امنیت را در مخاطب دچار اخلال کرده است و این سوال را در ذهن متبادر می‌سازد که این افراد با چه جرأت و اجازه‌ای می‌توانند به اموال عمومی تعرض کرده و آزادانه با سلاح جنگی در کوچه و برزن تیراندازی کنند.

بیشتر بخوانید:

منتشر کنندگان فیلم تیراندازی در خرم آباد تحت پیگرد پلیس

همه این اتفاقات و سؤالات مطرح در این خصوص به سمت پلیس نشانه گرفت که واقعا پلیس در این موضوع کجای کار است؟

براین اساس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان اعلام کرد که فیلم مربوط در آذرماه سال 96 در منطقه ماسور خرم‌آباد در حاشیه یک مراسم عروسی ضبط شده و در همان ابتدای امر افراد مختلف شناسایی شده و 4 نفر از آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که پس از تشکیل پرونده با قرار وثیقه آزاد شدند.

پلیس لرستان در این خصوص می‌افزاید: در پی انتشار این فیلم در تاریخ 25 فروردین سال جاری مجدداً 4 نفر از عوامل اصلی این فیلم دستگیر و تحویل دادستانی شده و در نهایت به زندان رفتند.

برپایه این گزارش نامبردگان به جرم ارتکابی خود در عروسی و تیراندازی شادمانه اعتراف کرده و نفر پنجم که این فیلم را در فضای مجازی منتشر کرده شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    1 3
    شما درست میفرمایید.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    1 4
    با سلام چرا نفر پنجم؟ انتشار این فیلم مگر جرم است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس