محمدجوادلاریجانی

جواد لاریجانی در واکنش به تجاوز آمریکا و دو متحد اروپایی‌اش به سوریه گفت:راه مقاومت باید با قدرت ادامه پیدا کند، آن چیزی که ما را به این توفیقات رساند استراتری مقاومت بود که محصول سیاست امام راحل است.

به گزارش مشرق، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در واکنش به تجاوز آمریکا و دو متحد اروپایی اش به کشور سوریه اظهار کرد: اقدام امریکا و همراهی انگلیس و فرانسه در حمله به سوریه از چند جهت مختلف قابل توجه است.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اولین جهت این است که این تجاوز نشانگر شکست‌های عظیمی است که مقاومت در این جبهه به سیاست‌های تروریستی این کشورها وارد کرده است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ درحال دوشیدن دلارهای گاو سعودی است

لاریجانی تصریح کرد: این نشان می‌دهد که مقاومت حسابی به ریشه تروریسم که نقشه امریکا بوده است و داعش که یکی از استراتژی‌های یک دهه اخیر امریکا بوده است ضربه زده است.

وی گفت: این تجاوز نشان میدهد که آمریکا از این شکست‌ها بسیار عصبانی است و مجبور به این کار شده اند. بخصوص شکست در غوطه شرقی و دیگر زنجیره از شکست‌ها که مقاومت به آن‌ها تحمیل کرده است.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان ادامه داد: لذا نکته اول این است که دستاوردهای مقاومت بسیار اساسی و کلیدی بوده است.

دبیر ستاد حقوق بشر بیان کرد: نکته دوم این است که این تجاوز نشان داد که ماهیت داعش و تروریسم از پرده بیرون افتاده است. چون داعش و تروریسم محصول همین کشورها است و طبیعتا این‌ها دیدند که باید کاری کنند که بعدا بگویند که ما از شما حمایت خود را انجام دادیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه حمله آمریکا و همپیمانانش به سوریه نشانگر حمایت آن‌ها از تروریسم در منطقه است، تصریح کرد: نکته سوم عدم پایبندی آمریکا و دول اروپایی به تعهدات بین المللی است. البته ما این موضوع را از قبل میدانستیم و در مقاطع مختلف دیده بودیم. اما این مزید برتجربه است که ما هرگز به تعهدات آن‌ها و هیچ قول و قرارشان نباید اعتماد کنیم.

لاریجانی افزود: مسئله و نکته آخر این است که راه مقاومت باید با قدرت ادامه پیدا کند. آن چیزی که ما را به این توفیقات رساند استراتری مقاومت بود که محصول سیاست امام راحل است.

وی گفت:لذا این استراتژی باید ادامه پیدا کند و انشاالله در این رابطه در آینده اخبار بسیار خوبی خواهیم داشت.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در پایان گفت: توفیقات آمریکا در این تجاوز در عمل نه تقریبا بلکه دقیقا هیچ است. زدن پنج نقطه در سوریه‌ای که الان چندین سال درجنگ است هنر نیست بلکه هنر این است که داعش شکست خورد. داعشی که پول‌های هنگفت عربستان و برخی کشورهای دیگر و حمایت‌های وسیع برخی از کشورهای غربی آن را به اینجا رساند، اما با این حال شکست خورد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس