کد خبر 846927
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
فریرا

سرمربی تیم السد قطر گفت: برای من و تیم السد افتخاری است که به ایران آمدیم و می‌خواهیم بازی کنیم. فردا هر دو تیم برای رتبه اول تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق، فریرا سرمربی تیم السد قطر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: از ابتدا به همه روز بخیر می‌گویم، برای من و تیم السد افتخاری است که به ایران آمدیم و می‌خواهیم بازی کنیم. فردا هر دو تیم برای رتبه اول تلاش می‌کنند. 

وی در ادامه گفت: هر دو تیم جایگاه خوبی در جدول دارند، بدون استرس بازی خواهند کرد چرا که صعود ما به مرحله بعد قطعی شده، برای آنکه به جایگاه اول برسیم به میدان خواهیم رفت، برای ما مهم است و سخت است برای این اینکه از قطر به ایران آمدیم و نمی‌خواهیم جایگاه دوم را به دست بیاوریم. 

سرمربی تیم فوتبال السد در ادامه در خصوص حضور تماشاگران تیم پرسپولیس گفت: می‌دانم فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند، این اتفاق باعث می‌شود تا اتمسفر بسیار جالبی در ورزشگاه ایجاد شود، هر دو تیم، تیم‌های بزرگی هستند و ما تمام تلاش‌مان را می‌ کنیم تا بتوانیم امتیاز کسب کنیم. 

وی در ادامه درباره اینکه دوست دارید در مرحله بعد با چه تیمی بازی کنید، گفت: ابتدا قبل از اینکه جواب سؤال شما را بگویم باید یک تبریک به هم‌وطن خودم کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال ایران بابت درخشش در مقدماتی جامی جهانی بگویم و امیدوارم تیم ملی ایران بتواند در جام جهانی نتایج خوبی را کسب کند، امادر خصوص اینکه با چه تیمی باید بازی کنیم، برایمان مهم نیست، در مرحله بعد با چه تیمی بازی خواهیم کرد برای ما پیروزی مهم است و اینکه بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم و بتوانیم امتیاز خوبی کسب کنیم. 


فریرا در خصوص اینکه فردا مقابل پرسپولیس برای برد بازی می‌کنید یا مساوی، افزود: پاسخ دادن به این سؤال دشوار است، چون سؤال سختی پرسیدید، اما همه تمرکز ما برای بازی فردا کسب سه امتیاز است، نتیجه مساوی یک ریسک به حساب می‌آید که شاید منتهی به باخت بشود، اما ما فردا برای برد به زمین می‌رویم. 

سرمربی تیم فوتبال السد در ادامه در خصوص نبود فرشاد احمدزاده و محسن ربیع‌خواه گفت: از این سؤال تشکر می‌کنم بابت اینکه مطلع شدم دو تن از بازیکنان پرسپولیس حضور ندارند، من این دو اسم را می‌نویسم که بهتر بتوانم تیم پرسپولیس را بهتر آنالیز کنم، پرسپولیس تیم بزرگی است، چندین بازیکن باکیفیت دارد، برای تیم‌های بزرگ چنین اتفاقی بیفتد، فکر نمی‌کنم مشکلی باشد، مطمئنا بازیکنان جایگزینی حضور دارند که بخواهند جایگزین بازیکنان پرسپولیس شوند. 

وی در ادامه در خصوص تقابل تیم ملی ایران با پرتغال جام جهانی نیز گفت: با توجه به اینکه مرتضی پورعلی گنجی بازیکن تیم ملی ایران در تیم السد بازی می‌کند و قرار است روبه‌روی رونالدو قرار بگیرد باید چند نقاط مهم را در خصوص رونالدو به مرتضی گوشزد کنم، من در جام جهانی ۲۰۰۶ بازی ایران و پرتغال را از نزدیک مشاهده کردم که درنهایت پرتغال با حساب دو بر صفر توانست تیم ایران را شکست دهد، آن زمان پرتغال تیم بزرگی بود و بازیکنان بزرگی دراختیار داشت، معمولاً در جام جهانی بازی آغازین همیشه سخت است،‌‌گروهی که ایران در آن قرار دارد بسیار دشوار است چرا که به جز پرتغال، تیم‌هایی مثل اسپانیا و مراکش حضور دارند. برای من سؤال است که چرا شما راجع به اسپانیا از من سؤال نپرسیدید. به جز پرتغال،‌اسپانیا جزو تیم‌های بسیار بزرگی است و کیفیت بالایی دارد، معمولاً در جام جهانی شاهد سورپرایز هستیم امیدواریم این سورپرایز در جام جهانی ایران باشد. تیم ایران تیم باکیفیتی است، کادر فنی خوبی دارد، امیدوارم بتواند موفق شود. در حال حاضر پرتغال به دنبال این است که جوانگرایی کند تا بین بازیکنان باتجربه و جوان ارتباط خوبی برقرار شود، به خاطر همین شاید پرتغال در بعضی بازی‌ها ضعیف ظاهر شود مثل بازی با هلند، ولی امکان دارد یک سوپرایز خوبی در جام جهانی به وجود بیاید و همین اتفاقات فوتبال را جذاب کرده است و علاقمندان زیادی هم دارد. امیدوارم ایران با کی‌روش در جام جهانی موفق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس