کد خبر 846555
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
قلعه نویی

برخی نزدیکان دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان تاکید دارند که قلعه نویی فصل آینده را هم در اصفهان سپری خواهد کرد اما کدام تیم مشخص نیست!

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ابتدای فصل تصمیم گرفت کادر فنی خود را تغییر دهد. از این رو به همکاری با مجتبی حسینی پایان داد و سراغ پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران رفت. امیر قلعه نویی نیز که خاطرات خوبی را از حضور در اصفهان با سپاهان داشت تصمیم گرفت به این شهر برود و هدایت ذوب اهن را بر عهده گیرد.

تیمی که در بازی های ابتدایی هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند تا شایعه اخراج قلعه نویی نیز به گوش برسد. اما حمایت تمام و کمال سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و اعضای هیات مدیره این باشگاه باعث شد تا او به کارش ادامه دهد و شرایط این تیم را هفته به هفته بهتر کند.

ذوب آهن در پایان هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر با ۴۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است تا یکی از شانس های مسلم کسب جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد. با این حال مدیران ذوب آهن تصور می کردند با آمدن قلعه نویی می توانند بار دیگر یکی از جام های لیگ برتر و یا حذفی را بالای سر بگیرند. اتفاقی که با توجه به قهرمانی پرپسولیس در رقابت های لیگ و صعود استقلال و خونه به خونه بابل به فینال جام حذفی، عملا غیر ممکن شد تا آنها نیز نسبت به تمدید قرارداد سرمربی پرافتخار لیگ برتر چندان عجله ای از خود نشان ندهند.

از طرفی شرایط بغرنج سپاهان اصفهان با زلاتکو کرانچار و منصور ابراهیم زاده همچنان ادامه دارد تا زردپوشان به جای رقابت همیشگی برای قهرمانی، در کورس پایین جدول برای نیفتادن تلاش کنند. وضعیت نامطلوبی که صدای اعتراض هواداران را به همراه داشته است تا مدیران باشگاه سپاهان قول و قرارهای زیادی برای موفقیت این تیم در فصل آینده بدهند.

تیمی که هنوز تکلیف سرمربی اش مشخص نیست اما بازیکنانی همچون محسن مسلمان و سرور جباروف را در لیست خرید خود قرار داده است که در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

لیست خریدی که نزدیک به بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نویی است تا بسیاری تصور کنند سرمربی فصل آینده سپاهان اصفهان نیز وی خواهد بود. قلعه نویی که پیش از این دوبار توانسته است زردپوشان اصفهان را به مقام نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال برساند پالس هایی را از اطرافیان مدیریت سپاهان دریافت کرده است تا فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند.

با وجود اینکه سرمربی فعلی ذوب آهن هرگونه مذاکره با مدیران سپاهان را تکذیب کرده است اما بعید نیست او بار دیگر سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس