کد خبر 846409
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
محمد عبداللهی

آمریکا تنها کشوری است که سلاح هسته ای برای کشتار جمعی در جهان بکار بسته، این کشور بخاطر داشتن صنعت صلح آمیز هسته ای، ایران و کشورهای مخالف خود را تحریم و تنبیه میکند!

به گزارش مشرق،  محمد عبداللهی کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

سیاست جهان معاصر ما، طنز های زیادی در دل خود دارد.

آمریکا تنها کشوری است که سلاح هسته ای برای کشتار جمعی در جهان بکار بسته، این کشور بخاطر داشتن صنعت صلح آمیز هسته ای، ایران و کشورهای مخالف خود را تحریم و تنبیه میکند!

اسرائیل، رژیمی است با بیش از 400 کلاهک و بمب هسته ای که حتی عضو NPT نیست و ایران را بخاطر "داشتن احتمالی" بمب هسته ای، متهم به بی ثباتی جهان میکند و مستحق نابودی!

آخرین انتخابات در عربستان، گردهم آیی سران 40 قبیله مکه برای کشتن پیامبر(ص) در لیله المبیت بوده! و ولیعهد این رژیم که حتی مادر خود را زندانی کرده است، ایران و رهبر عزیز انقلاب را متهم بهدیکتاتوری میکند! ایرانی که مردم آن در عرض 24 ساعت رئیس جمهور و مجلس و کل مملکت –حتی بعضا مشاهده شده آبدارچی اداره ها- را زیر و رو میکنند!

آمریکا، انگلستان، فرانسه، با فروش رسمی میلیاردها دلار اسلحه به عربستان، آن را به انبار اسلحه جهان برای کشتار بیگناهان تبدیل کرده اند و بعد نیکی هیلی با نشان دادن تکه پاره های یک هواپیما مدعی میشود، ایران به #یمن اسلحه فروخته! مضحک نیست؟! فروش رسمی میلیاردها سلاح به عربستان آزاد و مشروع و ممدوح است! فروش چهار تکه موشک به یمن با یک میلیون کودک درحال مرگ، جرم نابخشودنی و مذموم؟!

یادداشت دیگری از محمد عبداللهی را بخوانید:

آیا می‌توان به آمریکا اعتماد کرد؟

نقدی بر رویکردهای رادیکالیستی حامیان احمدی نژاد

داعش را چگونه می‌توان به تصویر کشید؟

آمریکا در سال 2004 و در جریان محاصره شهر #فلوجه عراق، از بمبهای حاوی اورانیوم ضعیف شده استفاده کرد و هنوز کودکان فلوجه و بصره ناقص الخلقه بدنیا می آیند! همین بمبها را در ویتنام و صربستان هم بر سر بیگناهان ریخت! اسرائیل از بمبهای فسفر سفید برای کشتار کودکان غزه و عربستان از همان بمبها برای کشتار کودکان یمن استفاده میکند، (بمبهایی که حتی استخوان را هم میسوزاند)! و این هر سه سوریه را متهم به شیمیایی زدن به تروریستها میکنند و بدین علت، مستحق نابودی! بدون اینکه لحظه ای با خود فکر کنند، کدام نادانی وقتی 95 درصد یک منطقه را گرفته و وقتی تروریستها در حال شکست کامل هستند، از سلاح شیمیایی استفاده میکند؟!  با کدام منطق؟! بدون اینکه لحظه ای با خود فکر کنند، چرا بشار اسد، در ابتدای هر عملیاتی، ابتدا راه فرار و منطقه امن برای غیرنظامیان و مردم عادی ایجاد میکند؟! چرا بشار اسد، تروریستهای شکست خورده را اسیر نمیگیرد و با اتوبوس و بدون تعرض، آنها را به مناطق تحت سلطه تروریست ها میبرد؟! آیا اینها نشانه رفتار انسانی او حتی با دشمنان خود نیست؟!

تمامی جریانهای تکفیری بلااستثنا (از القاعده تا داعش و جبهه النصره)، وابسته به وهابیت و آل سعود هستند، هم از لحاظ فکری هم مالی و سیاسی! و عربستان مدعی میشود ایران حامی تروریسم است!

آمریکا، عربستان، انگلستان، فرانسه و اسرائیل، پشتیبان اصلی گروهکهای تروریستی مخالف ایران مثل مجاهدین خلق هستند، رسما و علنا با گروهکی که 16 هزار ایرانی بیگناه را قتل عام کرده، نشست میگذارند، تامین مالی و تسلیحاتی و رسانه ای میکنند، و بعد همه اینها ایران را به دخالت در دیگر کشورها متهم میکنند؟! ایران با رئیس کدام گروهک تروریستی این کشورها نشست سالانه و پشتیبانی مالی و سیاسی دارد؟!

اینها پارادوکس های طنزآمیز عصر ماست، به آنها بخندیم یا بگرییم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    2 0
    اینها را به اصلاح طلبان دراز گوش بگویید مردم خودشان بهتر میدانند که از امامزاده غربیها شفا نخواهند یافت
  • سلام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    0 0
    11) و چون به آنان گفته شود: در زمین فساد نکنید، گویند: جز این نیست که ما اصلاحگریم. 12) بدانید که آنان فسادگرند، ولى خود درنمى یابند. ( آیات 11 و 12 سوره بقره )، خواهشا این صفحه از سوره بقره رو بخونید دقیقا شرح حال اصلاح طلباست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس