جبار کوچکی نژاد

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به گزارش قرائت شده کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس، از تخلف 15 هزار میلیارد تومانی در این صندوق خبر داد.

به گزارش مشرق، جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص «میزان تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان»، اظهار داشت: در گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، در چند ردیف تخلفات اعلام شد.

وی ادامه داد: عدد مجموع تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان 15 هزار میلیارد تومان است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه این میزان تخلف عددی است که ما در تحقیق و تفحص به آن رسیده‌ایم، افزود: ممکن است قوه قضائیه وقتی به این پرونده ورود پیدا کرده و افراد را احضار کند، به عدد بیشتری برسد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه 2، 3 شرکت در صندوق ذخیره فرهنگیان را حسابرسی کرده‌ایم، تصریح کرد: شاید صندوق ذخیره فرهنگیان نزدیک به 50 شرکت مختلف داشته باشد و احتمال دارد، تخلفات بیشتری صورت گرفته باشد که رسیدگی به این موضوع کار مجلس نبوده، بلکه بر عهده قوه قضائیه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    6 0
    باسلام. خواهشا مطالبات معلمان را پیگیری کنید تمام کسانی که وزیر آموزش و پرورش در دولتهای 10-11 شدند بی لیاقت و مترسک بودند. به گفته آقا آموزش و پرورش هزینه نیست سرمایه گذاری برای آینده است. این ویزیران دارن خیانت میکنند به کشور و دانش آموزان. به داد معلمان برسید.
  • مزدک IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    7 0
    خیلی بی شرفند پول معتام فقر را دزدیدند و با خیال راحت میگردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس