حسین شریعتمداری نمایه

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت:موشک های رهگیر پاتریوت که آل سعود با قیمت گزاف از آمریکا خریده است کارآئی لازم برای مقابله با موشک‌های انصارالله را ندارند.

به گزارش مشرق، مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: شلیک موفقیت آمیز موشک نقطه زن انصارالله به ساختمان وزارت دفاع عربستان برای چندمین بار نشان داد، موشک های رهگیر پاتریوت که آل سعود با قیمت گزافی از آمریکا خریده است نه فقط کارآئی لازم برای مقابله با موشک های انصارالله را ندارند بلکه در مواردی نیز با سقوط به مناطق مسکونی حجاز  جان شهروندان این کشور را هم می گیرند.

حسین شریعتمداری گفت‌: موشک شلیک شده انصارالله یمن به فرودگاه ملک خالد نیز که عربستان به گزاف مدعی رهگیری آن بود در خاک این کشور فرود آمده بود و خبرنگاران خارجی از جمله خبرنگار روزنامه آمریکائی نیویورک تایمز که شاهد صحنه بوده‌اند علاوه بر آنکه اصابت آن به هدف را تائید کردند از انفجار پاتریوت شلیک شده عربستان در آسمان و فرود آن بر سر شهروندان و کشته شدن چند نفر  از جمله یک تبعه مصر خبر دادند . 

شریعتمداری افزود : سامانه ضد موشکی رژیم صهیونیستی , موسوم به گنبد آهنین هم که با موشک های پاتریوت تجهیز شده است , تاکنون در مقابل موشک های شلیک شده از سوی حزب الله لبنان قادر به مقابله نبوده است . 

مدیر مسئول روزنامه کیهان به داستان توپ میرزا آقاسی، صدر اعظم ناصرالدین شاه اشاره کرد که قول داده بود توپی بسازد که با آن بتوان از دارالخلافه تهران به سنت پترزبورگ روسیه شلیک کرد! ولی هنگام آزمایش آن در حضور ناصرالدین شاه، گلوله توپ درون عراده منفجر شده و تعدادی از خدمه توپ را کشته بود و میرزا آقاسی به شاه گفته بود، قربان ! این توپ که خودی ها را اینطور لت و پار کرده , ملاحظه بفرمایید که چه بلائی بر سر دشمن آورده است !

حسین شریعتمداری گفت ظاهراً ترامپ از عربستان پول پاتریوت گرفته ولی به جای آن توپ میرزا آقاسی  تحویل داده است اگرچه پاتریوت ها هم نشان داده اند دست کمی از توپ میرزا آقاسی ندارند !

شریعتمداری  اقدام انصارالله را پاسخی دندان شکن و عملی  به رجز های بن سلمان دانست و گفت ; اگر آل سعود مدعی است که موشک انصارالله به ساختمان وزارت دفاع این کشور در ریاض اصابت نکرده است چرا برای اثبات نظر خود , ساختمان وزارت دفاع عربستان  را به خبرنگاران نشان نمی دهد ؟! و یا از نشان دادن تاسیسات نفتی آرامکو که با پهباد انصارالله مورد حمله قرار گرفت خود داری می کند ؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    18 7
    اسم موشک نیار دوباره روزنامه ات تعلیق میشود مشتی
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      13 10
      مردی مرد کیهان مردی مد شریعتمداری
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    50 69
    بابا تو دیگه خیلی رو داری!! پاتریوت به صورت تخصصی برای زدن موشک بالستیک نیست ولی با این حال عالی کار کرده، ببینید تاد که مختص مقابله با موشکهای بالستیک طراحی و ساخته شده چه خواهد کرد...
    • امین IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      23 6
      خطاب به 00:36، اگر پاترویوت برای موشک های بالستیک چهل سال پیش یمنی ها به درد نمی خوره، پس دقیقاً به چه درد می خوره جناب کم رو؟!!!! میشه بگی پاتریوت کجا عالی کار کرده؟!!! چند تا مثال بزن، فعلاً که عمده موشک های یمنی به خاک عربستان برخورد کرده و صدای چندین انفجار مهیب هم شنیده شده و فقط به ادعای عربستان تعداد محدودی از آنها رهگیری شده، جنابعالی به این میگی عملکرد عالی؟!!!!! به سامانه تاد هم زیاد دلتو خوش نکن، البته وارونه نمایی امثال شما از واقعیت ، که شیفته کورو کر غرب هستید ، سابقه ای بس طولانی دارد.
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      12 2
      متخصص حالا پهباد روکجای دلمون بذاریم ! پس طرفای کمروی تو برا موشکهای انصارالله فکری نکردن ؟! خوب شددزدیدنت کمرو !
    • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      13 4
      اگر پاتریوت عالی کار کرده پس چرا نتونسته جلوی موشک های انصارالله رو بگیره
    • IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      12 4
      آخه گاگول! مجبوری وقتی اطلاعات کافی نداری نظر بدی؟! پاتریوتهای سعودی پک 3 و 2 هستند که پک3 ها که هم ضد بالستیکند و هم اهداف هوایی در اطراف ریاض و مراکز مهم آل سقوط مستقرند و پک دو ها در حنوب و مناطق نزدیک به یمن و برخی تاسیسات نفتی شون که این مدل رسما توپ میرزا آقاسی هست!
    • PL ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      13 4
      موشک انقدر خطای وحشتناک داشت به سمت شهر منحرف شد و یک ساختمان را هدف قرار داد به این میگی عالی؟ افتضاح هست وقتی از پس موشک جنگ جهانی دوم مثل گراد بر نمیاد، THAAD هم کارآمدی اون ثابت نشده
    • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      12 5
      مالک شرکت لاکهید مارتین اینقدر ناراحت نشده شما ناراحتی.
    • قریشی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      10 3
      اگه این که شما میفرمایید هم درست باشه ، نتیجه این میشه که یا آمریکایی ها خیلی خرن که به عربستان پاتریوتی دادن که باهاش نمیتونه موشک های دشمن فغلیش رو بزنه یا سران عربستان خرن که رفتن پاتریون خریدن. البته به نظر بنده هر دو
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      7 5
      با این همه نرم افزار و اینترنت و غیره و غیره حتما باید تصاویر خرابی هاش توسط مردم خود عربستان به هر حال به بیرون درز پیدا میکرد.به هر حال موشک های ما باید چند تا مولفه مهم رو به نحو احسنت رعایت کنند یکی بحث رادارگریزی هست که یادمه یکی دو سال پیش داشتند روش کار میکردند تو دانشگاه مالک اشتر و یکی هم سرعت بسیار بالا باید باشه.حالا یمن هم گفته در سال جدید شگفتی های بزرگی رو برای عربستان داره و موازنه ی جنگ رو به طور کامل تغییر میده ببینیم موشک های جدیدش چه تونایی هایی میتونه داشته باشه که صحبت از تغییر موازنه داده
    • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      10 7
      ای صهیونیست تو چرا ناراحت میشوی تو جنگ ۵۲ دو روزه فلسطینیها ۵۰۰۰ موشک شلیک کردن ۵۰۰ موشک رهگیری شد کاری ما در زمان جنگ هم با ضد هوایی معمولی موشک عراق را میزدیم اونوقت تو آدم نابکار از پاتریوت دفاع میکنی
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      14 4
      چقدر تو مملکت خودمون گاو زیاده
    • محسن IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      12 21
      چه دلیلی دارد آقای شریعتمداری که تخصصی در حوزه هوافضا و دفاع موشکی ندارد در این حوزه سفسطه و مغالطه میکند؟
    • علی تاکتیکال IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      11 4
      خوب متخصص عزیز ،قبول برای بالستیک طراحی نشده. موشک های حزب الله هم کروز هستند نه بالستیک . برای نزدن اونها چه دلیلی می بافی شفیته ی غرب؟؟!!
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    9 13
    موشک های پاتریوت عربستان همگی pack 2. هستند که مجاورتی عمل می کنند. نوع pack 3 ان الزاما باید به هدف بخورد. با این حال عملکرد همین نسل پایین تر هم عالی بوده. تفاوت پاتریوت و اس 300 و 400 اینه که پدافند موشکی روسی مطلقا در هیچ جنگ واقعی ازموده نشده.
  • مرتضیsk IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    14 9
    باریکلآ ، سخنان مستند ایشان برخیا خوب می سوزاند
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    10 3
    ضعیف شمردن دشمن اشتباه وحشتناکیه وباعث میشه به داشته هامون قانع باشیم پس بهتره متخصصان صنایع موشکی موشکهایی بسازن که حتی به فکر متخصصان ضدموشکی دشمن هم نرسه درضمن بهتره که تمام دانشگاههای ما رشته موشکی وهسته ای و صنایع نظامی رو آموزش بدن حتی کوچکترین دانشگاه وبه بخش خصوصی اجازه فعالیت در این زمینه داده بشه فقط در اینصورته که بجایی میرسیم .
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    9 3
    مطمءن باشید اگر پاتریوت کارایی لازم داشت تا حالا به ایران حمله میکردند....اونا که با کسی رودربایستی ندارند ....میزنند و هیچ رحمی ندارند ولی خودشون میدونند بدرد حملات انبوه موشکی نمیخوره ....
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    0 0
    درود بر شریعتمداری دمت گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس