کد خبر 845986
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
ربیعی

تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار در نظر گرفتن نوسانات اقتصادی در سال ۹۷ در تعیین حداقل حقوق کارگران شدند.

به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 22 فروردین 97) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر نیرو عنوان کرد که چرا اقدام جدی برای انتقال آب از دریای عمان برای تأمین آب زابل و زاهدان صورت نمی‌گیرد و همچنین در تذکری به رئیس جمهور گفت که جناب آقای دکتر روحانی لطفاً هیأتی را جهت رسیدگی به فاجعه خشکسالی به سیستان اعزام و به داد مردم برسید.

بیشتر بخوانید:

مطهری:‌ دولت باید پیام مجلس را دریافت کند

ناهید تاج‌الدین، خدیجه ربیعی، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، پروانه سلحشوری، سیده فاطمه ذوالقدر، علی ساری، سکینه الماسی، فریده اولاد قباد، سیده حمیده زر آبادی و زهرا ساعی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار در نظر گرفتن نوسانات اقتصادی سال 97 در تعیین میزان حداقل حقوق کارگران شدند.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در تذکری به رئیس جمهور خواستار تأمین اعتبارات و پرداخت مطالبات فرهنگیان و کلیه معوقات معلمان شد.

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان به اتفاق 23 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر بهداشت در مورد عدم حضور پزشکان متخصص در ساعات غیر اداری و تعطیلات در مراکز درمانی و افت شدید خدمات تشخیصی-درمانی در مراکز درمانی حوزه‌های انتخابیه و همچنین عدم رعایت نسبت پرستار به تخت بیمارستانی و جمعیت تذکر دادند.

نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف نیروهای آزاد و معلمین حق‌التدریس این وزارتخانه شد.

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب، محمد حسین فرهنگی، اکبر رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران، تبریز و اسدآباد به وزیر راه و شهرسازی در مورد استمرار تأخیر هواپیماها در پروازهای داخلی و خودداری شرکت‌های هواپیمایی از جریمه و تأخیر در ایام نوروز تذکر دادند و خواستار حمایت از مسافران در مقابله تمرد شرکت‌های هواپیمایی در مقابل ارائه گزارش تأخیر آنها از 15 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 به مجلس شورای اسلامی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    0 0
    ارزش پول ملی نزدیک ۵۰درصد اومد پایین..آخه چطوری جبران بشه!از جیب کارفرما و صنایع ورشکسته؟
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    0 0
    نه ازجیب حقوق بگیران نجومی وآقازاده های آنها وعوامل مفت خور!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس