مدافعان حرم - مدافع حرم

پدر شهید لطفی با ابراز رضایت از شهادت فرزندش تصریح کرد: سومین پسرم نیز برای رفتن به سوریه آماده است. ما از چیزی نمی‌ترسیم؛ چرا که الگوی ما امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید مدافع حرم «مهدی لطفی‌نیاسر» یکی از هفت رزمنده مدافع حرمی بود که دو روز پیش در سن 36 سالگی در سوریه به شهادت رسید. روز گذشته سه‌شنبه 21 فروردین ماه مراسم وداع با پیکر شهید با حضور خیل عظیمی از دوستداران شهدا در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

شیخ نعمت‌الله لطفی پدر شهید مهدی لطفی از مدرسین حوزه علمیه قم و از روحانیون انقلابی با حضور در معراج الشهدا برای آخرین بار با پیکر فرزندش دیدار کرد. وی در توصیف حال خود گفت: هیچ وقت به این خوبی نبودم؛ چرا که پسرم به مقصدش رسیده است.

شهید مهدی لطفی نیاسر

وی با اشاره به فعالیت‌های انقلابی خود در دوران رژیم شاه تنها راه سعادت را پیروی از مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: اگر کسی با مقام معظم رهبری بیعت نکند، مجبور می‌شود با ظالمین و خائنین بیعت کند؛ همانگونه که عبدالله بن عمر با حضرت علی (ع) بیعت نکرد؛ اما مجبور شد با خفت و خواری با حجاج بن یوسف بیعت کند.

پدر شهید لطفی با ابراز رضایت از شهادت فرزندش تصریح کرد: سومین پسرم نیز برای رفتن به سوریه آماده است. ما از چیزی نمی‌ترسیم؛ چرا که الگوی ما امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) است. کسانی‌که امام حسین (ع) را ندارند باید به فکر خود باشند، آن‌ها که با صهیونیست‌ها از یک آخور تغذیه می‌کنند باید به فکر خودشان باشند.

وی خطاب به دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی بیان کرد: روزی آقا مهدی به من گفت تکفیری‌ها تا 800 متری سامرا رسیده بودند. خدارا شکر امروز عراق سامان گرفته است و جبهه مقاومت در لبنان قدرت دارد و انشالله جواب صهیونیست‌ها را هم خواهیم داد.

این پدر شهید با اطمینان از تحقق وعده الهی و پیروزی جبهه مقاومت گفت: خوشبختانه جوان‌ها هرجا کمبودی دیدند در همانجا فعال شدند؛ همانطور که امروز در جبهه‌ها حضور دارند.

پدر شهید لطفی پس از حضور در کنار پیکر فرزندش به 2 آرزوی شهید اشاره کرد و گفت: یکی از آرزوهای شهید این بود که اگر کسی را می‌کشد از صهیونیست‌ها باشد و اگر به شهادت می‌رسد به دست صهیونیست‌ها باشد.

وی تصریح کرد: مادرش برای شهادتش دعا کرد و همیشه می‌گفت امیدوارم یک عمری خدمت کنم و بعد به شهادت برسم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هموطن IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    22 7
    آفرین هزاران آفرین به این روحیه.....
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    17 5
    من کجایم و شما کجایی - من واقعا غبطه میخورم از اینکه مثل شما و پسر شهید گرامیتان نیستم امیدوارم یک صدم شما و یک هزارم شماها مسلمان و با ایمان باشم و در این راه شهید شوم هرچند با این همه گناه اصلا لیاقت شهید شدن ندارم که ندارم که ندارم
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    6 2
    سقوط اسرائیل نزدیک است.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    4 1
    ارزو باید شکست اسراییل باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس