کد خبر 845773
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲
فوتبال

تیم فوتبال لیورپول با پیروزی در زمین منچستر سیتی مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچستر سیتی دیدار برگشت خود مقابل لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را سه شنبه شب در ورزشگاه اتحاد برگزار کرد که در پایان تیم لیورپول ۲ بر یک به پیروزی رسید.

منچستر سیتی بازی را توفانی شروع کرد و خیلی زود هم به گل دست یافت. در دقیقه ۴ بازی حرکت رحیم استرلینگ از راست و پاس عرضی او گابریل ژسوس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مهاجم برزیلی با یک ضربه دقیق و بدون  دردسر دروازه لیورپول را باز کند.

شاگردان گواردیولا بعد از این گل هم بازی را در اختیار داشتند ولی لیورپول در دفاع بهتر ظاهر شد و اجازه خلق موقعیت به میزبان نداد. در دو صحنه مشکوک نیز بازیکنان سیتی معتقد بودند که روی رحیم استرلینگ خطای پنالتی رخ داده است اما داور اسپانیایی چنین تصمیمی نداشت.

منچستر سیتی در دقیقه ۴۱ تا آستانه گل دوم نیز پیش رفت اما تیر دروازه مانع از گل شدن ضربه دیدنی برناردو سیلوا شد. منچستر سیتی در دقیقه ۴۲ توسط لروی سانه به گل رسید اما کمک داور گل صحیح او را با اشتباه آفساید اعلام کرد تا اتفاقی بحث برانگیز در این بازی رخ بدهد.

میزبان در حالی نیمه دوم را آغاز کرد که پپ گواردیولا در بین دو نیمه بخاطر اعتراض به داور اخراج شده بود. با وجود حملات تیم منچستر سیتی این لیورپول بود که به گل رسید.

در دقیقه ۵۵ محمد صلاح روی دفع ناقص دروازه بان منچستر سیتی صاحب توپ شد و با ضربه دقیق خود کار را به تساوی کشاند. این گل آب سردی روی هواداران پر شور سیتی در این بازی بود.

شوت لاپورته که به کرنر رفت یکی از موقعیت های خوب سیتی برای رسیدن به گل دوم بود.

لیورپول در دقیقه ۷۷ به گل دوم نیز دست یافت. روبرتو فیرمینو با یک حرکت انفرادی از چپ ضربه خود را به زاویه مخالف زد و کار را تمام کرد.

لیورپول که در آنفیلد نیز ۳ بر صفر پیروز شده بود در مجموع ۵ بر یک برنده شد و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس