کد خبر 845533
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
امید نورافکن

هافبک آبی‌ها عقیده دارد اگر اشتباهات ابتدای فصل نبود تیمش می‌توانست مدعی قهرمانی باشد.

به گزارش مشرق، امید نورافکن مدافع استقلال روز گذشته وارد سن 22 سالگی شد. نورافکن که از این موضوع خیلی خوشحال است، درخصوص این اتفاق، بازی‌های پیش رو در لیگ برتر و همچنین کسب عنوان دومی در لیگ و قهرمانی احتمالی در جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد.

* درخصوص شرایط استقلال صحبت کن.

ما یک برد خیلی خوب مقابل سیاه جامگان کسب کردیم. البته قبل از بازی می‌دانستیم که بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم. آنها شانس کمی برای ماندن در لیگ داشتند و با تمام توان مقابل ما ظاهر شدند. آنها در این بازی انتحاری بازی کردند که باعث شد نیمه اول عملکرد خوبی را نداشته باشیم. اما در نیمه دوم توانستیم گل‌های زیادی بزنیم و یک برد شیرین را کسب کنیم.

*‌ بین دو نیمه چه اتفاقاتی افتاد که تیم‌تان متحول شد؟

ما برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول به این سه امتیاز نیاز داشتیم. البته من بازهم معتقدم که می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری را هم بزنیم اما بازهم خدا را شکر که به آن سه امتیازی که نیاز داشتیم، دست پیدا کردیم. شفر در بین دو نیمه از بازیکنان خواست که یک فوتبال خوب را به نمایش بگذارند تا برد را کسب کنیم.

* این روزها استقلال نتایج خوبی را کسب می‌کند.

در ابتدا باید بگویم ما هنوز حسرت نتایج ابتدای فصل را می‌خوریم چون امتیازهای زیادی را از دست دادیم و همین باعث شد تا از تیم‌های دیگر فاصله بگیریم. در حال حاضر ما با چند تیم بالای جدول رقابت تنگاتنگی داریم و حتی نباید امتیازی را از دست بدهیم. هر سه بازی باقی مانده ما اهمیت دارند و برای اینکه بتوانیم عنوان نایب قهرمانی لیگ را کسب کنیم و به صورت مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم، باید با حداکثر توان در بازی‌های باقی مانده به میدان برویم.

* یک بازی سخت هم مقابل الهلال در پیش دارید.

من بعد از بازی با الریان قطر گفتم که بازی با الهلال سخت‌تر از بازی مقابل تیم‌های دیگر است چون تیم‌های ایرانی همیشه مقابل تیم‌های عربستانی با انگیزه برد به میدان می‌روند که امیدوارم بتوانیم یک برد خوب را به دست بیاوریم. اگر بتوانیم در جدول خود در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین شویم، در مرحله بعدی می‌توانیم از قدرت میزبانی استفاده کنیم. البته خیلی‌ها معتقدند این بازی تشریفاتی است اما من نظرم مخالف آنهاست چون الهلال همیشه یکی از مدعیان تیم‌های آسیایی بوده که آنها فصل گذشته هم تا نیمه‌نهایی این مسابقات رفته بودند.

* روز گذشته سالگرد تولدت بود.

روز گذشته وارد 22سالگی شدم. عمرمان در حال گذر است. خدا را شکر در فوتبال به چیزهایی که می‌خواستم تقریبا رسیده‌ام و دوست دارم با استقلال قهرمان شوم و یکی از مردان تیم ملی در جام جهانی باشم. می‌دانم کار سختی در پیش دارم و باید تلاش کنم که به این عناوین دست پیدا کنم.

* روز گذشته که به تمرین رفتی برخورد بازیکنان با تو چگونه بود؟

باید بگویم وقتی بازیکنان فهمیدن تولد من بوده، اکثر آنها برایم کامنت تبریک فرستادند حتی شفر سرمربی تیم‌مان در صفحه شخصی خود برایم مطلبی گذاشته بود و وقتی این موضوع را فهمیدم سورپرایز شدم. باید از همه کسانی که در این مدت برایم زحمت کشیدند تشکر کنم. بازی کردن در تیم‌های بزرگ سخت است و باید همیشه در بهترین شرایط بدنی باشی تا هواداران از عملکردت رضایت داشته باشند.

*‌ فردا به مصاف گسترش فولاد خواهید رفت.

گسترش با آمدن فیروز کریمی نتایج خوبی کسب کرده است. آنها از پایین جدول به رتبه‌های بالا رسیده‌اند. مقابل ما خیلی انگیزه دارند. البته ما نگران نیستیم چون هواداران زیادی در تبریز داریم که همیشه برای حمایت ما به ورزشگاه می‌آیند. باید پیروز شویم تا با روحیه خوبی به مصاف الهلال برویم.

*‌ کمتر از 15 روز دیگر فینال جام حذفی را در پیش دارید.

مهمترین بازی ما در این فصل بازی مقابل خونه‌به‌خونه است. ما امسال باید یک عنوان قهرمانی را کسب کنیم چون توانایی کسب یک جام را داشته‌ایم. فکر می‌کنم خونه‌به‌خونه هم تیم خوبی است چون آنها تا فینال جام‌حذفی آمده‌اند و می‌خواهند شگفتی‌ساز شوند. کار راحتی را مقابل این تیم در پیش نخواهیم داشت.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس