کد خبر 845081
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
عربستان

همزمان با ریخت و پاش‌های پسران شاه سعودی در آمریکا و انعقاد قراردادهای تسلیحاتی میلیاردی با این کشور، نیروهای گارد مرزی عربستان با انتشار ویدئویی از عدم پرداخت حقوق معوقه خود گلایه کردند.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر ویدئویی از نیروهای گارد مرزی عربستان سعودی در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود که واکنش کابران و فعالان فضای مجازی را به همراه داشته است.

در این ویدیو یک نیروی گارد مرزی عربستان که خود را گروهبان «سعیدان شایع» معرفی می‌کند، از عدم پرداخت حقوق معوقه خود و همرزمانش در مرزهای جنوبی این کشور گلایه می‌کند و از پادشاه و ولی‌عهد عربستان سعودی می‌خواهند حقوقشان را پرداخت کنند.

این نظامی سعودی در این ویدئو می‌گوید ۵ ماه است که حقوق به او پرداخت نشده و تنها مبلغ کمی از آن باقی مانده و از مقامات سعودی می‌خواهد به طور کامل آن را به همراه بدهی‌هایی که دارد پرداخت کنند.

دانلود

او می‌گوید که بیشتر هم‌رزمانش در مرزهای جنوبی مشکل او را دارند و کمترین چیزی که مقامات سعودی می‌توانند برای آن‌ها انجام دهند، پرداخت معوقات آن‌هاست.

نظامیان سعودی در حالی از عدم پرداخت حقوق معوق خود ناراضی هستند که محمد بن سلمان، ولی‌عهد عربستان سعودی در سفر طولانی خود که اخیرا به آمریکا داشته، قراردادهای تسلیحاتی به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار با دولت دونالد ترامپ بسته و میهمانی‌های مجللی ترتیب داده‌ است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
    4 1
    بن سلمان حتی مردم کشور خودش هم رحم نمیکنه
  • IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
    5 3
    خبیثها حقوق می گیرید که مردم مظلوم را بکشید خدا لعنتتان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس