کد خبر 844705
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
العبادی

نخست وزیر عراق می گوید عملیات نظامی نیروهای امنیتی این کشور برای پاکسازی برخی مناطق از بقایای عناصر تروریستی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، نخست وزیر عراق بر تداوم عملیات‌ نظامی نیروهای امنیتی این کشور برای نابودی عناصر باقی مانده تروریست‌ها تأکید کرد.

شبکه سومریه عراق گزارش داد، «حیدر العبادی» شامگاه شنبه اعلام کرد که نبردها در سطح آزادسازی خاک عراق از دست عناصر تروریستی به پایان رسیده ولی عملیات نظامی برای پاکسازی مناطق باقی مانده از بقایای تروریسم و هسته‌های خاموش آن ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

عملیات پنهانی در بغداد، رسوایی جدید نخست وزیر ژاپن

هلاکت مغز متفکر عملیات‌های تروریستی

او  که در جریان نشستی در بغداد سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت که خطر تروریسم در عراق مرتفع نشده و این کشور با چالش‌های تروریستی مواجه است.

نخست وزیر عراق ماه دسامبر گذشته (اواخر خرداد ماه) بعد از چندین سال نبرد با گروه تروریستی داعش، از آزادسازی کامل این کشور از دست عناصر این گروه خبر داد.

به رغم پایان خلافت خودخوانده داعش در عراق، هر از گاهی عناصر باقیمانده این گروه تروریستی علیه مردم و نیروهای امنیتی عراق در مرزهای غربی و استان کرکوک حملاتی انجام می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    5 3
    اگر مردم عراق مرد داشتند این عبادی را بخاطر ملاقاتش با بن سلمان و اجازه به امریکایی ها برای تاسیس پایگاه در عراق اعدام می کردند و یا هر روز تظاهرات می کردند
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    7 1
    ایران باید بسوی گروههای کوچکتر مقاومت اسلامی در عراق برود و از روحانیون کمتر شناخته شده اما ضدامریکای به معنای واقعی کلمه بهره برداری کند امثال حکیم که گاهی به نعل و گاهی میخ می زنند و دم از دوستی ایران و عربستان می زنند بدرد نمی خورند
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    7 1
    این ادا بازی ها را برای کس دیگری در بیار نوری مالکی با چه زحمتی امریکا را بیرون انداخت و عبادی آن را به عراق برگرداند و اجازه تاسیس 20 پایگاه نظامی هم به امریکا داده
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
    2 0
    وقتی فرماندار واشنگتن از مردم آمریکا بخاطر ملاقات با بن سلمان معذرت خواهی می کند چون بن سلمان جنایتکار جنگی بوده چرا عبادی به دیدار این جنایتکار شتافته سریع باید این فرد عوض شود
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
    1 0
    فقط بلدی حرف بزنی العبادی ... چرا این همه نیرو تو عراق خوابیده ولی داعش در غرب سوریه جولان میدهد؟ پس تو چه کاره ای ؟ باید از امریکا اجازه بگیری؟ که نمیدهد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس