کد خبر 844695
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
جام قهرمانی

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد به خاطر اینکه شائبه‌ای پیش نیاید، جام قهرمانی در هفته آخر لیگ به پرسپولیس اهدا می‌شود.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده و قطعی شدن قهرمانی این تیم, در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد گفت: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم که قهرمانی‌شان مسجل شد. با توجه به اینکه رقیبان سپیدرود بازی آخر پرسپولیس و سپیدرود برایشان خیلی مهم است و به خاطر اینکه شائبه‌ای پیش نیاید, در هفته آخر لیگ (هفتم اردیبهشت) در ورزشگاه آزادی مراسم اهدای جام را برگزار خواهیم کرد.

وی درباره نحوه برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: جا دارد تشکر کنم از همکارانم در روابط عمومی سازمان لیگ که چند سال است مراسم‌های خوبی را مثل همه دنیا برگزار می‌کنند. 2 سال است که جام ما یک شکل است مثل لیگ‌های معتبر دیگر، در جام حذفی و سوپرلیگ هم همینطور. برای قهرمانی پرسپولیس هم مراسم خاصی داریم و با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون مراسم اهدای جام را برگزار می‌کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: لیگ هنوز برای ما تمام نشده و تیم‌ها هنوز برای سهمیه لیگ قهرمانان و 5 تیم هم برای بقا در لیگ می‌جنگند. انشالله که دوستان کمک می‌کنند این 3 هفته هم به خیر و خوشی تمام شود.

وی درباره نصب داربست صداو سیما در ورزشگاه ثامن الائمه گفت: این کار درستی نبود که صدا و سیما بدون هماهنگی با ما انجام داد.

فتاحی همچنین گفت که لیگ هجدهم 4 یا 5 مرداد 97 و دیدار سوپرجام 29 تیر برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس