کد خبر 84451
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: ساکنان بافت‌های فرسوده که اقدام به ساخت و ساز می‌کنند کمک ودیعه اسکان موقت دریافت می کنند.

به گزارش مشرق، مجید کیان پور در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ وزارت راه و شهر سازی اظهارداشت: این امر موجب ایجاد انگیزه و تشویق ساکنان بافت‌های فرسوده به ساخت و ساز مسکن‌های خود می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران افزود: در همین راستا حداقل دو پلاک مسکونی را تجمیع و به ازای هر واحد مسکونی برای  شهر تهران 12 میلیون تومان، کلانشهرها 8 میلیون تومان، مراکز استانها 7 میلیون تومان و سایر شهرها 4 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در طول دوران ساخت پرداخت می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه در هر شهر شهرداری‌ها مجوز نوسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده را صادر می‌کنند متقاضیان به شرکت‌های عمران مسکن‌سازان در هر شهر مراجعه کنند.

کیان پور با اشاره به اینکه متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های سپه، ملی و صادرات به عنوان بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، گفت: تسهیلات بافت‌های فرسوده به ازای هر واحد صنعتی 25 میلیون تومان و غیرصنعتی 20 میلیون تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این تسهیلات با نرخ سود 12 درصد در دوران فروش اقساطی و در دوران مشارکت 11درصد است، اظهارداشت: چنانچه این افراد بخواهند از تسهیلات اعتباری مسکن مهر نیز استفاده کنند، می‌توانند به بانک مسکن معرفی شوند و افراد واجد شرایط را در مرحله سومی که تسهیلات پرداخت می‌شود، معرفی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس