کد خبر 844283
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
گلپایگانی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مسئله هسته‌ای و موشکی بهانه‌ای برای دشمنان است تا با انقلاب و اسلام دشمنی کنند، گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با اصل انقلاب و اسلام مخالف هستند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در روایتی گفت که حق همیشه با حضرت‌ علی(ع) بوده و حضرت علی نیز همراه با حق است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه اگر کسی از حق پیروی نکند گمراه است عنوان داشت: براساس روایات و احادیث، روز جمعه روز با عظمتی است زیرا ظهور امام زمان(عج) در این روز اتفاق می‌افتد.

محمدی گلپایگانی با اعلام اینکه جنگ‌ها و جنایت‌های بسیاری در سراسر جهان در حال وقوع است خاطرنشان کرد: ظهور امام عصر(عج) سبب گسترش عدالت در سراسر جهان می‌شود.

وی استان گیلان را دارای سابقه‌ای درخشان در طول تاریخ دانست و تصریح کرد: این استان بزرگانی چون سردار دیلمی، فیاض لاهیجی و میرزاکوچک جنگلی را تربیت کرده و به جامعه تحویل داده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه رضاشاه پهلوی و کمونیست‌ها تلاش‌های بسیاری برای به انحراف کشاندن گیلان انجام دادند که موفق نبود افزود: مردم گیلان علاقه عجیبی به رهبری دارند و این امر در استقبال‌شان از مقام معظم رهبری در سالیان قبل مشخص بود.

محمدی‌گلپایگانی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با اصل انقلاب و اسلام مخالف هستند اظهار داشت: تنها راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی مقاومت است.

وی با اعلام اینکه مسئله هسته‌ای و موشکی بهانه‌ای برای دشمنان است تا با انقلاب و اسلام دشمنی کنند، گفت: از ابتدای انقلاب گروه‌های بسیاری مانند خلق ترکمن، منافقان و خلق کردستان تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند که در همین راستا 17 هزار مسلمان را ترور کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری بحران‌های کشور را مدیریت کردند افزود: امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فردی هستند که با جدیت، اهداف امام راحل را پیگیری کرده و نظام را با قدرت مدیریت می‌کنند.

محمدی‌گلپایگانی با اعلام اینکه امروز کشور ما دارای موشک‌هایی بوده که قادر است خاک دشمن را هدف قرار دهد، عنوان داشت: امروز اگر دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌توانند غلطی کنند به این دلیل است که از جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نامه‌های نوشته شده توسط مقام معظم رهبری به جوانان غرب و اروپا گفت: ایشان در نامه‌های خود جوانان را به مطالعه قرآن دعوت کردند تا بدانند که اسلام دین رأفت و عطوفت است.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ شهادت در کشور است هیچ خطری نظام اسلامی را تهدید نمی‌کند اظهار داشت: آیت الله قربانی طی نامه ای از مقام معظم رهبری خواست که از نمایندگی ولی‌فقیه در استان گیلان کناره گیری کند، زیرا قادر به اقامه نماز جمعه نبود. متاسفانه شبهه افکنی هایی درباره مجتمع آدینه رشت مطرح و منصوب به رهبری شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه دفتر رهبری نقشی در ساخت مجتمع آدینه ندارد خاطرنشان کرد: حق و حقوق تمام صاحبان حق در ساخت ساختمان آدینه به‌طور کامل داده می‌شود.

محمدی گلپایگانی با تاکید بر لزوم حمایت مردم از حجت‌الاسلام والسلمین فلاحتی تصریح کرد: حضور ایشان در استان گیلان برکت و افتخار بزرگی برای مردم این استان است که باید قدر آن را بدانند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس