کد خبر 843382
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
لادروپ

سرمربی تیم الریان قطر گفت:۱۵ دقیقه اول برای ما خیلی سخت بود و بعد از ۳ دقیقه از شروع بازی گل خوردیم.

به گزارش مشرق، مایکل لادروپ بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: ۱۵ دقیقه اول برای ما خیلی سخت بود و بعد از ۳ دقیقه از شروع بازی گل خوردیم. 

وی ادامه داد: بعد از یک ربع اول بازی شاهد مسابقه‌ای پایاپای از دو تیم بودیم، هرچند شانس‌های گل زیادی ایجاد نکردیم اما در سایر دقایق نیمه اول دو تیم شرایط برابری داشتیم در ابتدای نیمه دوم هم یک پنالتی به استقلال دادیم.بعد از پنالتی هم استقلال روی ضدحملات کار کرد. من از عملکرد تیمم خوشحال نیستم استقلال عالی بود هر چند ما روی اشتباهات خودمان بازنده شدیم. یک بازی دیگر پیش رو داریم و باید با العین بازی کنیم، اگر بتوانیم در این دیدار خانگی برنده شویم صعود می‌کنیم، وگرنه حذف می‌شویم. 

وی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از بازی العین دارد، تصریح کرد: هنوز زود است که بخواهیم در مورد آن بازی صحبت کنیم، مدتی زمان داریم و باید ابتدا به خانه بازگردیم تا ابتدا ریکاوری کنیم و سپس برنامه آماده‌سازیمان را شروع کنیم تا بتوانیم سربلند شویم. 

سرمربی الریان در مورد اینکه آیا از تغییر ترکیب استقلال شگفت‌زده نشده است، گفت: فکر می‌کنم بیشترین تعجب من از این بود که چرا استقلال با یک مهاجم نوک بازی‌اش را شروع نکرد و دو هافبک تهاجمی استفاده کرد، این مسئله برایمان عجیب بود.

وی در مورد شیوه بازی استقلال گفت: بازی استقلال نسبت به آنچه که ما انتظار داشتیم تفاوت زیادی نکرده بود، استقلال تیم خوبی است که قدرت بدنی بسیار خوبی دارد و تمامی توپ‌های ۵۰ـ۵۰ را استقلال برد و همین مسئله باعث برتری استقلال شد. 

سرمربی الریان در مورد اینکه استقلال با شیوه متفاوتی بازی کرد و از عمق دفاع به شما ضربه زد گفت: بله با نظر شما موافق هستم، استقلال همیشه با شماره ۹ شروع می‌کرد، اما شاید این بازیکن مصدوم بوده، به هر حال استقلال بیشتر روی زمین بازی کرد، مهاجم بعدی استقلال هم از خط دوم به حمله اضافه می‌شد و ما سعی کردیم فاصله خط دفاع و هافبک تیم را کم کنیم. 

سرمربی الریان در مورد دلیل تغییرات در تیمش گفت: برخی از بازیکنان ما مصدوم بودند و من به همین خاطر دنیل را در خط دفاع به میدان فرستادم، بخشی از تغییرات هم به خاطر این بود که بازیکنی که کارت زرد دارد، کارت زرد دوم را نگیرد و بدون محرومیت به بازی آخر و مسابقه با العین برسیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس