کد خبر 843366
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال گذشته هم با بازیکنان ایرانی توانستیم به مراحل بعدی صعود کنیم و من به بازیکنان ایرانی اعتقاد دارم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نسف‌قارشی ازبکستان گفت: با امتیازی که گرفتیم راضی هستیم.ما به مرحله بعدی با همین امتیاز صعود کردیم. امروز روز مهمی برای تیم ما بود. ما توقع داشتیم که بازی سختی داشته باشیم.

* توقع داشتیم نسف با همه قدرتش به مصاف ما بیاید

وی ادامه داد: دلیل من این بود که تیم نسف خیلی متفاوت با تیمی بود که در تهران بازی کردیم. توقع داشتیم این تیم با همه قدرتش به مصاف ما بیاید و متفاوت نسبت به بازی رفت به میدان برود. هر چند در این بازی گلی رد و بدل نشد اما این بازی مهیج بود. با این حساب باید باید بگویم که نسف باید خیلی خوش شانس باشد که به مرحله بعدی صعود کند. من از بازیکنانم در این بازی رضایت دارم. بهترین تلاش خود را انجام دادند تا گل بزنند.

* امروز گل زدن برای ما راحت نبود

برانکو تصریح کرد: نسف امروز خیلی خوب بازی کرد و برای ما هم گل زدن راحت نبود. باید از این باشگاه تشکر کنم که میزبانی خوبی از ما انجام دادند. شرایط خوبی داشتیم و الان هم احساس خوبی داریم. برخورد خوبی با ما در هتل و تمرینات شد و از ازبکستانی‌ها تشکر می‌کنم.

* هدف اول ما صعود از این مرحله بود

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما می‌تواند به فینال این بازی‌ها برود یا نه افزود: من در کنفرانس دیروز هم گفتم که این گروه ضعیف نیست و همه تیم‌ها قدرتمند هستند. همه تیم‌های لیگ قهرمانان قوی هستند. در حقیقت ما امروز نشان دادیم که قدرت رویارویی با هر حریفی را داریم. کیفیت و قدرت تیمی خودمان را نشان دادیم. بازی امروز به ما امید داد که در بازی‌های بعدی بهتر از این هم باشیم. هدف اول ما صعود از این مرحله بود و در بازی با السد تلاش می‌کنیم به عنوان تیم اول بالا برویم.

*برخی مسائل به رقیب شما مربوط می شود

برانکو ادامه داد: قدم به قدم تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. خیلی سخت است که بگویم چقدر از قدرت تیمی ما استفاده شد چون بازی‌ها متفاوت است. برخی مسائل به رقیب شما مربوط می‌شود. نسف امروز خیلی خوب بازی کرد و شرایط خوبی هم داشت. ‌آنها ۹۰ دقیقه تلاش کردند که برنده باشند و در این شرایط طبیعی است که شما نمی‌توانید فلسفه بازی خود را دقیق انجام دهید. نسف بازیکنان خوبی دارد که در آینده حرف‌های زیادی خواهند داشت.

*  بازی‌های آسیایی با بازی‌های داخلی متفاوت هستند

وی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن در تیم پرسپولیس و نسف بهترین بودند گفت: پاسخ به این سوال بسیار سخت است. درباره تیم خودم هم سخت است که بگویم اما احساس می‌کنم همه آنها خوب بودند. البته بازیکن شماره ۲۰ و ۱۰ تیم نسف خیلی خوب بودند. همچنین بازیکنان ۶ و ۷ هم خیلی خوب بودند. لوکیچ هم خیلی خطرناک بود. همان طور که می‌دانید بازی‌های آسیایی بسیار بازی‌های سختی هستند. شما شاهد ۳ بازی با تیم‌های اماراتی، قطری و ایرانی بودید و دیدید که بازی‌های آسیایی با بازی‌های داخلی متفاوت هستند.

*درباره منشا هم باید بگویم که در فرم ایده‌آل خود نبود 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه از بازیکنان خارجی خود استفاده نکردید ادامه داد: بشار رسن با تیم ملی عراق بود و فرصت کمی با ما بود. رادوشوویچ هم دروازه بان دوم ماست و طبیعی است که بیرانوند به بازی برود. درباره منشا هم باید بگویم که در فرم ایده‌آل خود نبود و به همین دلیل از او استفاده نکردم. البته سال گذشته هم با بازیکنان ایرانی توانستیم به مراحل بعدی صعود کنیم و من به بازیکنان ایرانی اعتقاد دارم.

* السد را می‌بریم تا صدرنشین از این گروه صعود کنیم

برانکو در پایان درباره بازی برگشت با السد و اینکه آیا می‌توانید این تیم را شکست دهید یا نه افزود: البته که می‌توانیم. نسف در خانه خودش السد را برد و بازی خوبی هم انجام داد. ما از امتیاز میزبانی خود با حضور هواداران‌مان استفاده می‌کنیم تا بازی را ببریم و به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
    2 0
    برو ابله تیم راحت تر رو با اون ترکیب احمقانه نبردی تلسعد رو میبری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس