کد خبر 843034
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
افتخاری

مدیرعامل استقلال در آستانه دیدار این تیم با الریان، پیامی صادر کرد.

به گزارش مشرق، سیدرضا افتخاری در این پیام ضمن تشکر از هواداران استقلال که در بازی با العین حضور یافتند، گفت: هواداران عزیز استقلال به دنیا ثابت کردند که بهترین هستند و بهترین خواهند بود. خوشبختانه در دیدار با العین هیچگونه گزارش منفی توسط ناظر مسابقه به AFC ارسال نشد و شخصیت والای تماشاگران عزیز، همگان را به تحسین واداشت.

او افزود: انتظار می‌رود هواداران عزیز همچون دیدار با العین یک بار دیگر شکوه، عظمت و فرهنگ والای خودشان را به دنیا ثابت کنند و به نکات یادشده توجه داشته باشند. اول اینکه از پرتاب هرگونه اشیای ممنوعه به داخل زمین جدا خودداری کنند، همچنین از انداختن لیزر به صورت بازیکنان و داور که جریمه سنگینی برای باشگاه در پی خواهد داشت جلوگیری به عمل آورند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: از توهین به داور مسابقه و تیم حریف جدا خودداری شود. همچنین از دادن شعارهای نژادپرستانه و سیاسی پرهیز شود. تیم الریان نماینده کشور قطر، دوست و همسایه ماست و بنابراین انتظار داریم تیم مهمان مورد احترام قرار گیرد. از همه هواداران عزیز دعوت می‌شود در روز 13 فروردین با حضور با شکوه خود در استادیوم آزادی همچون گذشته از تیم محبوب استقلال حمایت کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس