کد خبر 842921
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
چوپان

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه قاتل چوپان ساوه ای دستگیر شد، سرقت احشام را علت وقوع این قتل عنوان کرد.

به گزارش مشرق، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به قتل در ساوه اظهار داشت: در تاریخ شانزدهم اسفندماه سال گذشته در اطراف یکی از کوره های آجرپزی شهر صنعتی ساوه، گزارش قتلی به پلیس اعلام و پس از هماهنگی با مقام قضایی، با اعزام تیمهای انتظامی پلیس به منطقه مورد نظر، جسد بی‌جان چوپان 45 ساله ساوه ای، در این مکان در داخل چاه عمیقی کشف شد.

وی افزود: پس از کشف جسد چوپان مذکور با ادامه یافتن جستجوهای فراگیر پلیس و اعزام نیروهای تخصصی به محل وقوع قتل رخ داده، در تاریخ هفتم فروردین ماه سال جاری، یکی از قاتلان مقتول که از همسایگان چوپان ساوه ای بود، از سوی کارآگاهان پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و با برنامه ریزی عملیاتی پلیس دستگیر شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: قاتل دستگیر شده، پس از انجام تحقیقات تخصصی به قتل چوپان مورد نظر به همراه دو نفر دیگر از دوستانش به انگیزه سرقت احشام او اعتراف و بیان کرد که در روز وقوع قتل، با دوستانش به دلیل آن که پس از سرقت احشام، از سوی چوپان مورد شناسایی قرار گرفته بودند، تصمیم به قتل او گرفته و او را به داخل چاه عمیقی در اطراف شهر صنعتی می اندازند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیس در راستای دستگیری دو قاتل فراری دیگر که در قتل چوپان ساوه ای شرکت داشته‌اند خاطرنشان کرد: هر گونه اطلاعات تکمیلی درباره وقوع این قتل، از طریق اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اختیار شهروندان قرار خواهدگرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
    26 11
    روستاییان ساده دلی که انقلاب کردن...
    • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
      7 29
      بابا روشنفکر ... منورالفکر... تو چه گلی به این مملکت زدی؟؟؟
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
      4 24
      از فردا برای روستاییان ساده دل یک نگهبان استخدام می کنیم که از انها نگهبانی شود تا زبان نادان هایی مثل تو بسته شود ، ولی بازهم یک حرف دیگری میزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس